Nybliven entusiast søker teknisk "kunnig" kontaktperson i klubben, med Mob.tlf.

Startet av Erling, lørdag 10 aug 2013 @ 10:05:49

« forrige - neste »

Erling

Hei, dette er Erling igjen. Nå søker jeg en kontaktperson i klubben som jeg kan ringe til om tekniske ting. En som kan mye om 2CV og/eller Ami 6. Min nyinnkjøpte Ami 6 fra 1966 ( uten motoroljefilter, 6 volt ) er i god stand, bortsett fra motoren. Jeg vil gjerne kjøpe en ny motor og "komme i gang" både på veien og i klubben. Kan jeg kjøpe en nyere motor og den vil kunne passe inn i min Ami 6 ? Da kan jeg overhale original-motoren i fred og ro i løpet av vinteren.
Jeg har verkstedplass, verktøy og utstyr, ordnet økonomi, - og en voksende entusiasme. Jeg har 3 andre veteranbiler fra 1931 til 1953. Men nå er det Ami 6 som er i fokus. Jeg ønsker meg en entusiastisk kontaktperson å snakke med. Jeg blir svært takknemlig dersom du som har noe å bidra med av erfaringer og kunskaper vil ringe meg på 4040 0260. En som kan bruke litt tid sammen med meg hadde vært så fint. Jeg kan også tenke meg å kjøpe inn assistanse nå den første tiden. Mekkekroken er fantastisk. Her blir jeg sikkert aktiv på sikt, men først må jeg lære litt mer og komme meg "på innsiden".