kjøp av ny restaurert 2cv!

Startet av 2cv_skrue, tirsdag 06 mar 2007 @ 13:53:40

« forrige - neste »

2cv_skrue

Hei! Er det noen som kjenner til noen som tar inn ny restaurerte 2cv'er for å selge dem videre? For noen år siden så kjøpte jeg en 2cv Charleston av Pål Brynhildsen. Denne kom direkte fra england, var helt topp! Beklagligvis så solgte jeg denne. Angrer den dag i dag :) Har i ettertid kjøpt meg en som jeg begynte å restaurere selv. Men her skorter det på tid. Jeg er mye ute og reiser i jobben så når jeg først er hjemme er det hus og samboer som må få mest oppmerksomhet. Jeg har nå vært 1 mnd i Argentina, og her sitter jeg enda og ser på alle 2cv'ene som putrer forbi. Mange slitte, men godt brukte :) Jeg har vel derfor egentlig nå bestemt meg for at jeg må ha en ny kose bil :) En sommerbil! Og det er jo så klart 2cv det er snakk om.

Noen som kjenner noen som selger? Noen som veit om Pål gjør det enda?

Og til slutt, noen som veit hvem som har min gamle Charlie? Jeg husker ikke navnet på han som kjøpte den av meg. Tror han bodde uttenfor Bergen, jeg sendte bilen med hurtigruta fra Ålesund til Bergen. Reg nr. på bilen er: BN88579  :)

Odd Henrik Iversen

jwh

#1
Hei, 
sjekk siste nummer av Samler og antikkbørsen (nr 2/2007). På side 64 står en rubrikkannonse med bilde av en strøken 1984 2cv Charleston (iallefall charleston farver) som er tilsalgs.  Tror den står hos en antikkhandler i Alta.  Kan jo også hende det er din gamle bil.....
Tlf.nr er  47019065/ 77765820 .   

Tenkte å ringe selv men har for mange biler.......

lykke til.

jan willy

Mvh, Jan Willy
1953 2CV

2cv_skrue

Hei og takk for svar! Har du mulighet for å scanne inn annonsen eller bildet da jeg ikke får tak i dette bladet nå. Er i Buenos Aires for tiden... ;)

jwh

#3
Bilde er uskarpt da annonsen kun er 6x6 cm i bladet.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

2cv_skrue

Tusen takk ;) Tror jeg må ta en telefon i morgen :) !

2cv_skrue

Den står i Sandvika i Sverige... Skal være støken ifølge selger.. Jeg får flere bilder på mail.