20 svensker, 8 dansker, men INGEN fra Norge!!

Startet av Morten, tirsdag 14 sep 2010 @ 16:56:36

« forrige - neste »

brochmann

Hei Forum og Vidar.
Om du tar Nord-Norgeturen i etterkant får du heller synge; "Jeg kan være sola di ..." :-)
mvh inge'n sol for liten til å overse
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Retro

Hei
Har veldig lyst til å besøke verdenstreffet men har ingen ferdig bil enda.
Er det fler som er i samme sittvasjon og kunne tenkt seg å reise fler sammen som en liten gruppe?
Kjempe hvis vi kunne få til noe slikt.

Kona har nemlig ikke ferie da men det har jeg ;D

PerI

Da er enda en norsk billett bestilt, i tilfelle jeg og eilert havner i hver vår bil nedover :) Uansett holder vi nok relativ flat pedal nedover med avreise Kr.sand eller Oslo-området fredag formiddag 22.juli for så forhåpentligvis å ta igjen hovedfeltet rundt et av forhåndstreffene. For min del blir det nok flat pedal tilbake igjen også, da jeg gjerne skulle være i Norge igjen innen mandag 1.august...

80€=630 kr er da ikke galt for en etternøler som jeg ble i dette tilfelle :)

31 mai er vel siste frist for forhåndspåmelding, etter det er det billett ved inngangen som gjelder.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

eilert


Så bra Per! Det var fortsatt ingen upris på årets største begivenhet!!  ;D

Og er det flere som kommer (er tvunget) til å starte etter hovedfeltet som Per og meg og ikke har helt egne planer underveis (og trives best alene :P)  kan vi jo gjerne vite om hverandre, det er vel hyggelig ::)  Så gi gjerne en beskjed her, via PM, mail, sms, telefon eller ved personlig oppmøte til noen i styret.  ;D

Vær også oppmerksom på at prisene på "tyske/danskebåtene" driver å stiger om dagen i takt med booking pågang. Oslo-Kiel steg med kr. 900,- over natten nå nettopp for avreise torsdag 21.juli...


Gleder meg veldig, spesielt nå som det planlegges litt og bilen faktisk er på veien!!
-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

eilert


I følge statistikken er det nå 15 norske biler påmeldt til verdenstreffet!!
Men fortsatt over 1000 påmeldinger som ikke er registrert og dermed ikke med i denne statistikken (pr. 25.03.11).
På forsiden står det at det nå er 4226 biler påmeldt totalt  ;D ;D

-E; 
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Medtner

Hei folkens!

Jeg leker veldig med tanken på å bli med. Har drømt om dette siden jeg kjøpte 2cv.
Traff noen av dere i Grimstad i fjor sommer (på omvisning på Nøgne Ø, og påfølgende grilling).

Hadde vært fantastisk festlig å ha en Europa-tur som dette med en kortesje med 2CVer. Må bare se om jeg kan samle opp mot til det.

Erik
Erik Haugan Aasland,

1984 2cv Special

Morten

Hei Erik,

Takk for sist!
Det synes jeg absolutt du skal gjøre! Det finnes knapt bedre måte å bruke noen sommeruker på, her får du garantert godt selskap, en fin Europa-opplevelse, og masse 2CV-minner! Ved å kjøre i følge kan vi få glede av hverandres erfaringer, kunnskaper (og reservedeler), enten det gjelder språk, restaurantvalg eller mekking. Og ikke minst - opplevelsen av å være på verdenstreff er helt spesiell for oss som liker 2CV. Jeg tror du kommer til å like det!

Om det er noe du lurer på er det bare å spørre, enten her eller pr mail til meg:)

Hilsen Morten
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

PerI

Sitat fra: PerI på torsdag 07 apr 2011 @ 15:47:23
Da er enda en norsk billett bestilt,

Og i dag kom nr. 4475 i min postkasse. Skal si de har fått opp dampen nå der nede :)

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Max Wiggo

Jeg sendte mail til de torsdag kveld, for å etterlyse min billett (bestilt og betalt 5. des.). Fikk til svar at de hadde funnet "the problem" og sendt saken videre til webmaster. Er spent på om jeg får billetten til uka :)
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Medtner

Da har jeg bestilt billett! Hurra! Jeg gleder meg ubeskrivelig mye!

Reiser i utgangspunktet alene i bilen nedover (men slår selvsagt følge med kortesjen), så om noen trenger plass så kan de si ifra til meg.

Erik
Erik Haugan Aasland,

1984 2cv Special

Morten

Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Poirot

Og der kom også MIN billett i posten ;D
Dere som ikke har motatt billetten ennå vil jeg anbefale å ta med en kopi av bestillinga - OG BETALINGSKVITTERINGA!!! - og vgise den ved ankomst.  Det burde være godt nok som inngangsbillett! :angel:
Bedre med 2CV enn bare èn!

Max Wiggo

Jeg purret igjen, og fikk svar i kveld. En del påmeldinger har visst gått i spam-filteret mellom webmaster og sekretariatet. Disse skal da sendes over på nytt. "There's still hope in a hanging snore!" ;)
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Medtner

Erik Haugan Aasland,

1984 2cv Special

Morten

Ja, fantastisk! :)
Og enda er de nok ikke helt igjennom bunken med påmeldinger. Greier vi 50 norske biler mon tro? (Totalt, ikke forhåndspåmeldt, altså!)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)