Ønsker å leie tilhenger!

Startet av eilert, mandag 02 okt 2006 @ 10:39:10

« forrige - neste »

eilert

Hei alle 2CVenner!

Mitt første innlegg her på forumet blir et spørrende innlegg: Jeg er på jakt etter en biltilhenger som jeg kan leie for en billig peng. Anledningen er en '83 mod 2CV som forfaller i Bergen, den ønsker jeg få fraktet til Oslo for å se hva som kan reddes ved den. Bilen kjøpte jeg av en bekjent for noen uker siden og nå må jeg hente den førstkommende helg (6. - 8. okt.). Bilen kan dessverre ikke kjøres for egen maskin og jeg trenger derfor å leie en tilhenger, kan noen hjelpe meg?

Vet noen om en biltilhenger i Oslo som eg kan leie billig og ta med over fjellet, eller noen som har fått leie henger i Bergen og levert den inn i Oslo før? Hva må jeg evt. regne med å betale for det?

Takknemmelig for alle innspill!

PS! Jeg er også på jakt etter garasje i Oslo på Nordstrands område til min '74 mod. Noen som kjenner til noe?

Spørende hilsen fra
Erlend
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

jwh

Hei,
Leide for noen år siden i garasjeanlegget nedenfor interiørbutikken "Vakre Hjem" på Munkelia.  Tror det er OBOS Lambertseter eller styret i Munkelia Borettslag som administrerer utleien.  Leide selv der fra 198x-2003, og anlegget er tilgjengelig for alle (ca 200 garasjeplasser).

mvh,
jwh, grimstad
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Morten

Tror jeg betalte 600,- hos Statoil for ett døgn. Klarer du tur-retur på en dag blir det jo ikke så ille...
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

eilert


Takk for tipset, jeg skal sjekke ut Munkelia sitt anlegg!

Hadde tenkt å besøke litt familie i byen mellom de syv fjell, og da blir leiehengeren fort litt dyrere. Men det er jo verdt det - vi snakker jo om 2CV frakt :-)
Eg hadde et håp om slippe å dra en tom henger over fjellet, men nå har jeg vel snart sanakket med alle utleiesteder i Bergen og det er vist ingen som har en utleveringsavtale hvor jeg kan levere den i Oslo.

mvh Erlend
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën