1988 2CV komplett i deler (nesten)

Startet av radiv, fredag 15 mai 2009 @ 15:41:44

« forrige - neste »

radiv

Det mangler panser, "understell" og frontrute
Resten av "bilen" er demontert.
9 hjul, motor, gearkasse og drivverk.
innvendig interiør komplett :)
Alt av el. deler, tak bakluke, dører og mange andre smådeler.
Selger helst alt samlet.
Står i Arendal
Ta kontakt tel: 41558012
eller e-mail: frank.hd.pedersen@gmail.com

Jurgh

Har du papirer ?  Regner med det er en norsk bil?  Grunnen til at jeg spør er at jeg trodde den siste norske ble solgt i 87.


J

radiv

hei.  Bilen ble registrert i juni 88 og er norsk,  det er det som står i vognkortet.Jeg har kjøpt den men har ikke regget,kun salgsmelding ble sendt inn av begge parter.Har papirene

jwh

#3
Var igår å besiktet denne demonterte "bilen". 
På telefonen ble det opplyst at panser, frontrute samt rammen var borte. Ang. øvrig rust så opplyste selger at gulvplatene var rustet vekk. Ble noe overasket da jeg kom, for der var ikke bare gulvplatene rustet vekk, men hele 2CV-huset var også borte. Ble derfor en liten bomtur for meg, og glad var jeg for at jeg ikke hadde kjørt milevis.

Jeg har ikke særlig bruk for flere deler, men det ble til at jeg la et bud på "partiet" og selger skulle tenke på saken...

Skulle noen andre ha interesse av dette så er dører/skjermer i fargen beige. Dører/skjermer hadde gjennomgående små defekter.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

BNoess

Hei,
Jeg er interssert i frontlykter, spes reflektorer om de ennå finnes! :)
Bjorn
2CV6-83, C4-06

offroad

hei har du ennå motoren ?
å ka du skal ha for den?

radiv

Motoren er solgt ,Men jeg har dører,skjermer og setene forand og bak igjen

magratis

Trenger støtdempere bak, kongebolt sett h/v foran, Br klosser foran, br sylindre bark, br band bak, mont sett br band, br skiver foran, H/V lykte innsatser foran, tannstang, eksos anlegg. Si ifra om du har noe liggende:-)

Jurgh

Tips:

Alle de delene du har listet opp her, bortsett fra tannstang bør du kjøpe nytt.  Det er bak mål å montere f.eks. brukte kingbolter.  Disse er så slakke selv som nye at det vil være praktisk talt umulig å finne brukt som duger. 

Det er sjelden man finner gode brukte lykteinnsatser.


J