påsketreffet i rötgesbüttel

Startet av Odd-Sverre, søndag 08 jan 2012 @ 21:12:22

« forrige - neste »

Odd-Sverre

Da jeg kommer til å oppholde meg i nærheten av Rötgesbüttel i påska i år kunne jeg tenke meg å besøke påsketreffet. Dessverre vil jeg ikke ha 2cv'n med meg. Er det noen som vet noe om treffet er åpent for publikum og i tilfelle om det gjelder hver dag under treffet eller kun enkeltdager?

Poirot

Sitat fra: Odd-Sverre på søndag 08 jan 2012 @ 21:12:22
Da jeg kommer til å oppholde meg i nærheten av Rötgesbüttel i påska i år kunne jeg tenke meg å besøke påsketreffet. Dessverre vil jeg ikke ha 2cv'n med meg. Er det noen som vet noe om treffet er åpent for publikum og i tilfelle om det gjelder hver dag under treffet eller kun enkeltdager?

For all del, gaa ikke glipp av "Ententreffen" i Rotgesbuttel!
Jeg har vaert der en del ganger (blir neppe der i aar... :'( ) og kan anbefale dette treffet paa det VARMESTE (har bare opplevd snoe EN gang ;))!  Det er helt aapent for baade publikum og deltakere, med og uten Citroen.  Har vel vaert der med baade Toyota og Subaru, eller var det Audi...  :-X
Dette er "sesongaapning" for 2CV-folket i nord-Tyskland. Et gammelt, tradisjonsrikt og MEGET hyggelig treff!  Si du er fra Norge, og du vil garantert bli tatt godt i mot!
Bedre med 2CV enn bare èn!

Odd-Sverre

Hjertlig takk for fin og rask tilbakemelding.
hilsen Odd-Sverre