Velkommen til forumet!

Startet av admin, onsdag 08 mar 2006 @ 20:40:37

« forrige - neste »

admin

Hjertelig velkommen til vår nye forumløsning. Vi håper dette kan inspirere til hyppigere bruk av tjenesten, slik at vi sammen skaper et miljø hvor vi kan kommunisere med medlemmer og andre entusiaster over hele landet.

Dersom du får feilmeldinger, eller på andre måter oppdager ting som ikke er slik de skal være - fortell om det, så skal vi fikse det så godt vi kan!

For å skrive i forumet må du være logget inn. Brukernavn og passord velger du selv når du trykker på "register" øverst på siden.

System

De ferskeste innleggene fra det gamle forumet vårt er nå kopiert over hit. Alle står med forfatter "System", og opprinnelig forfatter i parantes i tittelen.

Morten

Et lite tips:

Hvis man lager seg et brukernavn og passord, og logger inn med dette (og lar det stå "forever" ved siden av passordfeltet), vil forumet automatisk vise hvilke innlegg som er nye siden sist gang man var her, med en gang man kommer inn på siden.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

André

#3
Dette var på tide  ;D

Jeg ble veldig glad for nytt forum.

mvh André
mvh André....kjører 2CV i Bergen

PeuVembi

 :-*Dette var berre lekkert..   Supert nytt forum, uten popups.   Gleder meg !
Hilsen fra  Willy
2CV -fantast :o)

Alx

#5
Wow.
Flott med et skikkelig php-forum.
Dette ble utolig bra. Kan anbefale alle å rote litt rundt her og finne ut av alle muligheter man har med dette forumet. Søking, egne bilder, etc...

Og ikke minst: Utrolig deilig å slippe popups. Selv om jeg har popup-blockere på, er det stadig noen som unnslipper...
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Jan Erik Johansen

Takk til Per Morten for innsatsen for å få byttet ut det gamle forumet.  Det tok av litt innimellom med spyware og skjit.  Dette er mye mer oversiktlig også.  Da får vi satse på at det blir mer trafikk her enn på det gamle.

:) Janse

Jacob

Dette var glimrende!  Goodbye pop-ups ::)
Håper det blir skikkelig aktivitet her i det nye forumet!
Nå er jo sesongen igang også ;D
Tut & kjør!
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"