Hovedmeny

Oppgradert forum

Startet av Morten, søndag 28 jan 2007 @ 14:59:31

« forrige - neste »

Morten

Hei, har oppgradert forumsystemet i helga, til nyeste versjon.
Ingen feilmeldinger, og alt ser fint ut, men gi meg beskjed dersom dere kommer over noe som har sluttet å virke.. :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Alx

Tja...

Det er det samme problemet med firefox som alltid har vært der (jfr innloggingproblemer-tråden.)
Er an innlogget "for alltid" og følger linken fra www.2cv.no, må man trykke på homeknappe for være logget inn...
Ikke noe stort problem og en gang jeg var uheldig og måtte bruke IE, så så jeg at det fungerte der.

:)
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

jwh

#2
I innlegget "heftig 2cv rumpe (under:  å kjøre 2cv) ligger det et bilde av den omtalte "rumpa". 
Ser at bildet ikke kommer opp uten at man er innlogget.  Vet ikke om dette er noen oppgraderingsfeil, men hadde jo vært fint om bildene hadde vært synlige for alle som forviller seg inn på klubbens forum, ikke bare for den indre kjerne.

jan willy
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Morten

Sitat fra: jwh på søndag 28 jan 2007 @ 21:56:29
I innlegget "heftig 2cv rumpe (under:  å kjøre 2cv) ligger det et bilde av den omtalte "rumpa". 
Ser at bildet ikke kommer opp uten at man er innlogget.  Vet ikke om dette er noen oppgraderingsfeil, men hadde jo vært fint om bildene hadde vært synlige for alle som forviller seg inn på klubbens forum, ikke bare for den indre kjerne.

jan willy


Om det var en bug vet jeg ikke, er heller ikke sikker på om det var noe som skjedde i fobindelse med oppgraderingen, men jeg har endret innstillingene nå, slik at også gjester har tilgang til å se vedlegg i foruminnlegg. Klarer ikke å komme på noen sikkerhetsgrunner til å nekte dem det, men er det sterke motforestillinger - gi meg et lite hint:)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)