Feil lykteinnstilling EU-kontr.

Startet av Alx, fredag 03 okt 2008 @ 13:14:43

« forrige - neste »

EirikJ

Gratulerer!

Og vil bare minne om, til alle generelt, at det er mennesker som jobber på disse forskjellige verkstedene, og at det er forskjellige mennesker. Dvs.at men trenger ikke nødvendigivs få samme erfaring på to forskjellige verksteder, selv om de er med i samme kjede ;)
Citroënnlig hilsen Eirik

Alx

Det er sant.
Men min erfaring fra denne kontrollen er at jeg kan på alle måter anbefale NAF Haslevangen til Eu-kontroll. Jeg fikk time på dagen, (etter)kontrollen ble utført raskt (15 minutter) mens jeg ventet og fikk gratis kaffe, de har åpent fra 7 til 2115, og de er billige selv uten NAF-medlemskap.

Litt utenom saken så har de et splitter nytt verksted som hvem som helst kan bli misunnelig på, og i ekspedisjonen/venteområdet har de utstilt en stilig, gammel BSA motorsykkel med sidevogn som en gang har blitt i NAFs veipatrulje.
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Max Wiggo

Sitat fra: EirikJ på torsdag 09 okt 2008 @ 11:46:37
Gratulerer!

Og vil bare minne om, til alle generelt, at det er mennesker som jobber på disse forskjellige verkstedene, og at det er forskjellige mennesker. Dvs.at men trenger ikke nødvendigivs få samme erfaring på to forskjellige verksteder, selv om de er med i samme kjede ;)

Hvis det er flere mennesker ansatt på et verksted, kan man til og med oppleve ulik service innenfor de samme fire vegger. Det er lov å ha en dårlig dag innimellom, enkelte har en dårlig dag hver dag. Que les Français disent: C'est la vie!
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

EirikJ

Citroënnlig hilsen Eirik