Hovedmeny

2cv Dolly selges

Startet av 2cv_skrue, torsdag 28 feb 2008 @ 13:57:56

« forrige - neste »

2cv_skrue

Bilen står nå i deler, men er komplett og en del nye deler er kjøpt inn. Jeg har ikke tid til å fullføre restaureringen selv, derfør ønsker jeg å selge dette prosjektet. Planen er å kjøpe et "ferdig" prosjekt! Selges snarest, kom med bud! Bilder kan sendes på e-post!!!!

citro1cx

hvor står så dette prosjektet i norges lange land?
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

2cv_skrue

I norges lange land så står denne bilen på Sunnmøre :) Jeg er en ung 2cv mann som bor 2 mil fra den flotte byen Ålesund :) Og her har jeg da stående en 2cv dolly som er komplett. Men i deler, siden jeg begynte å skulle pusse den opp! Men så ble tiden knapp, og jeg er har egentlig ikke utstyr og den beste kunnskapen til å gjøre dette. Jeg har også en god del andre 2cv deler, da jeg totalt har hatt ca 4 2cv'er, derav jeg har hatt 2 registrert. Nå har jeg ikke det, og er på jakt etter en 2cv i god stand som jeg kan bruke sommerstid! Men vanskelig å finne den rette bilen! :)

Otto

Hei, du som er sunnmøring og 2CV-mann (jeg er også sunnmøring): Har du hørt om franskmannen Marcel Mosney som hadde butikk og Citroenverksted i Ørsta for mange år siden?
Har lenge tenkt å finne ut om det kan finnes igjen 2CV-veteraner fra den tida.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

2cv_skrue

Han har jeg aldri hørt om nei, men det skal jeg jammen prøve å finne ut av!!! :) Det hadde vært noe det!

Otto

Riktig navn er Marcel Mosny. Jeg skal til Ørsta i påska. Kanskje prøver jeg å finne ut noe da.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

2cv_skrue

ja, det må du gjøre! samboeren studerer i volda så jeg er forbi der jeg også til tider. Du får ta deg en tur innom tennfjorden da om du skulle være interesert i et dolly prosjekt :) :) ;D

Otto

Hvis du kjører fra Volda mot Ørsta så lå Mosnys verksted ca rett over veien for Rema-butikken før du kommer til sentrum.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

2cv_skrue

skjønner hvor du mener ja! :) Kanskje det finnes noe 2cv rester der??

Otto

Tror det lenge sto en forlatt svart DS i utstillingslokalet, det var også verksted i huset, men nå er det vel bolighus.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil