Hovedmeny

Fargekoder

Startet av André, onsdag 09 jan 2008 @ 13:04:05

« forrige - neste »

André

Noen som har fargekoden til min bil?  :)

Rød 84 mod Spesial....det står vel kanskje på torpedoveggen, men bilen er litt vanskelig å komme til for tiden ...
mvh André....kjører 2CV i Bergen

dg

AC 448 / GKB / EKB rouge vallelunga     EKB ble brukt sist jeg fikk blandet farge.


dg

André

mvh André....kjører 2CV i Bergen

MB

.......så da ble bilen grønn ;D. Er man fargeblind så er man fargeblind......... :D

MB

André

mvh André....kjører 2CV i Bergen

jonaf

Er det noen som blander lakk til utgåtte lakk-koder? Jeg har ikke funnet noen lakk-forhandler i Østfold som kan levere AC 321 jaune primavere.

dg

Prøv f.eks.: Billakkspesialisten A/S St Hanshaugens Fargehandel /Waldemar Thranes g 4, 0171 Oslo /22 69 38 80

dg

jonaf

På hvilken basis er lakken fra St. Hanshaugen - er den syntetisk, 2-komponent, vannbasert? Hva er literrprisen, og lager de utbedringslakk på sprayboks?  ???

Jeg ser meg om etter en garasjelakkererr i Østfold eller omegn som kan lakkere bilen min når den blir klar. Det er noe klin å gjøre selv, så det kunne ha vært OK å sette bort jobben. Profflakkering til full pris blir liksom litt overkill på en gammel 2CV som bli en kopi av raddis-bil fra '72. "Atomkraft Nei Takk" og "Stem Nei"-merkene har jeg klart å skaffe. Det siste var vrient, men etter tre mandager med hjelp fra Margrethe Holst på NRK1 ordnet det seg.  :D