Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

citro1cx

møtte denne engelskregistrerte 2cv i Trondheim. En voksen herre med kone hadde vært i Borlänge og ellers rundt om i Norge. De var nå på vei hjem og vi "avtalte" å treffes på neste verdenstreff ;D
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

LA_TH

Hvit Mehari i Stavanger med RJ nr. sett sist torsdag i Auglendsveien, 150 meter fra der hvor jeg bor. Denne har jeg ikke sett før. Det skal jo bare være en annen Mehari her borte, og den er ikke på veien enda.
Ellers så opplever jeg (og kona) nå i stavanger å oppdage nye 2 cv er. Sist torsdag en hvit og rød Dolly på Forus mellom Mega flis og Expert, samt at kona så en rød med gule!!! felger ved Kilden i Stavanger på fredag. Kanskje det snart er et miljø her borte????
Noen som er inne på nettet eller kjenner til disse????
mvh
Leif Arne og Hilde ???

LA_TH

Nå i går var det enda en ny en her i Stavanger. Kremgul DA registert i godt driv på motorveien i "riktig fil" dvs den samme som jeg benytter (venstre) på tur inn til Stavanger.
Mon tro om det begynner å bli flere som kan tenke seg en tur på 2cv treff herfra stavanger?  :)

jwh

#18
Møtte en hvit 2cv spesial kalt EMIL i Lærdal i helgen.  Tok en prat med fyren og han fortalte at eieren av bilen bodde i Australia, men benyttet den når hun var "hjemme".  Hele familien hadde 11 Citroen'er med stort og smått - blant annet en strøken CX og LN fra 1978. Ikke dårlig....

jw
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Belgau

C-registrert Ami Break på veg nordover mellom Sandefjord og Larvik observert  6 august. Ingen kontakt med fører. Skylder ikke på ham da vi var "til sykkel". Men vi vinket :)
Terje Ellefsrød
Sandefjord
84 2CV Blanc Meije "Dusty" også kjent som "Britt"
86 2CV Rouge Delage-Noir Charleston "Lefty"
71 AK400 Gris Rose "Fanny"
2001 C5 V6 Exclusive

The Stig

Var en tur i Tromsø for en uke siden, så da ikke mindre enn tre 2cv. En mørk rød og hvit, en rød og en gul. Kom i dag tilfeldigvis over en Ami super stv som sto henslengt i Narvik, temmelig rusten men komplett.
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

EirikJ

Rød 2CV parkert i nærheten av jernbanestasjonen i Bergen i går.
Citroënnlig hilsen Eirik

PerI

En utrolig pen Dolly på Youngstorget her om dagen. Ikke en bulk, lakken så nypolert ut. Ble helt tårevåt i øyet   ::)




(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

jwh

#23
Tror dette kan være Dolly'n som var til salgs på Raufoss for en tid tilbake, mener at den var veeeldig dyr (og fin).

jw
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

PerI

Hvit 2cv med akademika-logo: a" og teksten kjærlighet på bakskjermen sett på ring 3 i dag.

Blomsterkasse montert på bagasjelokket og Safarifanger bak. Så den bare bakfra/siden.

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Otto

Gjensyn med en fint restaurert hvit 2CV på Lillehammer i dag. Fine dekorstriper på baklokket og navnet  Torvald. Hadde ikke problemer i motbakkene etter det store snøfallet i helga. (alle Citroen-ene jeg har hatt har vært gode vinterbiler)
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

plastboks

Sitat fra: LA_TH på lørdag 25 aug 2007 @ 21:42:51
Hvit Mehari i Stavanger med RJ nr. sett sist torsdag i Auglendsveien, 150 meter fra der hvor jeg bor. Denne har jeg ikke sett før. Det skal jo bare være en annen Mehari her borte, og den er ikke på veien enda.
Ellers så opplever jeg (og kona) nå i stavanger å oppdage nye 2 cv er. Sist torsdag en hvit og rød Dolly på Forus mellom Mega flis og Expert, samt at kona så en rød med gule!!! felger ved Kilden i Stavanger på fredag. Kanskje det snart er et miljø her borte????
Noen som er inne på nettet eller kjenner til disse????
mvh
Leif Arne og Hilde ???

Den hvite Meharien tipper jeg er min -75 som immigrerte fra Danmark i sommer som nå holder garasje på Våland da jeg ikke har sett noen andre av denne typen i nabolaget.

B
1975 Mehari

LA_TH

Det var hyggelig at den hvite Meharien meldte seg....
Er du med i noe miljø her borte??? Er den nyimportert forresten.

mvh
Leif Arne Th. Andreassen

plastboks

Er bare med i "Nei til veisalt og ja til sommer hele året" miljøet  ;) ...har ikke noe histore i noe 2CV/Citroen miljø, bare skrudd på tyske biler. Var borti  Mehari for mange år siden og da jeg tilfeldigvis kom over en slik sjeldenhet i sommer så ble det rask handel (er nyimportert fra Danmark i sommer ja). Så den triller i ny og ne på veiene her så lenge været ikke er for ille...

Bjorn
1975 Mehari

André

Jeg traff på en Dansk galvanisert 2CV på Ferge-terminalen i Bergen i dag, snakket så vidt med de to danske damer som kjørte den.
mvh André....kjører 2CV i Bergen