Ak på Blocket, ikke veldig langt fra Stockholm

Startet av movikong, onsdag 03 feb 2016 @ 08:15:10

« forrige - neste »

Poirot

Den SAA jo ikke saa ille ut nei!
Jeg har sendt en foresporsel til selgeren.  Hvis han leser e-post da... ::)
Bedre med 2CV enn bare èn!

EirikJ

#2
Jeg syns den SER ille ut. Av det pittelille vi ser av bilen, får jeg en sterk følelse av vanskjøtsel og hobby-mekking. Sveis på A-stolpe? Meget stygt malt, både innvendig og utvendig. Jeg ville fulgt rådene om denne bilen fra andre steder, om å sjekke NØYE, at det er AK-understell på den. Og at viktige AK-detaljer ikke er byttet med 2CV-deler. Det spekuleres på om dette er en 2CV med skap-karosseri. En 2CV med skap-karosseri blir en dårlig bil. Det ville det vært mye bedre med et skap-understell med 2CV-karosseri.  Det ville nemlig blitt en veldig bra bil! Det er ingen bilder av de viktige tingene, så man vet ikke hva som selges her, men annonseteksten skaper uro.
Men hva jeg syns betyr ingenting, for jeg VET ingenting om denne bilen ;)

Men bevares, alt er bra, til rett pris. Er det en 2CV med Skap-karosseri, ville jeg kjøpt den for deler om den var nær, og billig.
Citroënnlig hilsen Eirik

Poirot

Bilen er forsvunnet fra Blocket, men rett foer det, fikk jeg beskjed om at det laa et bud paa 30 000 for den.  Derimot fikk jeg ALDRI de lovede bildene av bilen...
De av dere som bruker tid paa Facebook - og den SVENSKE 2CV-sida - har kanskje sett diskusjonen vedr. denne bilen der.  Og det virker jo som om dette er et "elendig hop-plock"!
Vel begynner prisene paa AK'er aa bli astronomiske selv her i Skandinavia, men aa gi 30 laken for en bil som ser ut til aa ikke engang VAERE en ordentlig AK, er jo helt hinsides!
Bedre med 2CV enn bare èn!