Trenger plass til Lomax i vinter

Startet av Envi, tirsdag 27 aug 2013 @ 17:32:17

« forrige - neste »

Envi

Hei,

Er ikke helt sikker om dette er riktige plass til å spørre det. Men jeg har kjøpt meg en Lomax og jeg har litt problemer med å finne meg en sted til å lagre den (garasje eller låven) som ikke koster ekstremt mye. Jeg leter etter et sted i nærheten av Oslo/Akershus helst en plass hvor den kan stå året rundt og jeg kan bare hente den nær jeg ønsker å kjøre.

Om dere vet om noen som har leier ut en plass i område helst ta kontakt her eller i en private melding.

Alx

Du kan jo forsøke Fjeld Gaard like ved Elvestad-krysset på E18: http://www.grimsby.no/
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

jwh

#2
Hei,
Regner med at du har kjøpt Lomax'n som Bilgledebutikken hentet i Sverige. Fint å få informasjon om ny eier til matrikkelen over 2CV-baserte kjøretøy i Norge.
Håper at du vil sende din kontaktinfo. til min epost: jawihaug@online.no eller 99745696
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Envi

Sitat fra: jwh på onsdag 28 aug 2013 @ 16:56:28
Hei,
Regner med at du har kjøpt Lomax'n som Bilgledebutikken hentet i Sverige. Fint å få informasjon om ny eier til matrikkelen over 2CV-baserte kjøretøy i Norge.
Håper at du vil sende din kontaktinfo. til min epost: jawihaug@online.no eller 99745696

Nei, det handler om en Lomax som kommer fra Nederland, jobber med saken om å få den på Norsk skilt, men er tidlig vis litt mer jobb enn jeg trodde ;)

Poirot

Lomax i NORGE!!! ;D
Bilder - bilder - BILDER!!!

Er det en 3- eller 4-hjuling?
Hold oss løpende orientert om import- og registrerings-prosedyren, OK?
Bedre med 2CV enn bare èn!

jwh

#5
Hei Vidar,
Jeg fikk ikke noen respons på mitt fremstøt om info. til registeret. Er jo lov å håpe på bilder og annet, men er ikke særlig optimistisk dessverre.....

Noen som vet hvor Lomax'n til Bilgledebutikken tok veien ??
Denne var en 4-hjuling mener jeg (så bildene når den var tilsalgs i Sverige)

PS.
Innbiller meg at det er snø i lufta på Finnskogen om dagen. Har ikke "trekkfuglen" kommet seg avsted ennå ?
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Poirot

Sitat fra: jwh på fredag 29 nov 2013 @ 17:38:25


PS.
Innbiller meg at det er snø i lufta på Finnskogen om dagen. Har ikke "trekkfuglen" kommet seg avsted ennå ?

Joda, jeg dro i tide før snøskuffa måtte fram ;D
Bedre med 2CV enn bare èn!