Hovedmeny

Bremserør!

Startet av EirikJ, mandag 05 mar 2007 @ 22:37:25

« forrige - neste »

EirikJ

Har gjort en kjempetabbe :-[
Holder på med rammeskift, og bestilte deler til jobben før jeg begynte å demontere bilen.. Problemet er at jeg trodde bremserørene bak var ok. Det er de ikke.

Har undersøkt med Citroën, de kunne visst ikke skaffe. Bestille fra utlandet blir veldig dyrt i frakt for bare to bremserør.
Kan noen ha liggende noen nye bremserør til hvert bakhjul???? Det KAN jo hende ::)
Citroënnlig hilsen Eirik

citro1cx

Det finnes jo noen rundt omkring som lager slike rør for diverse citroênklubber. b.l.a. CTA i sverige om det er snakk om 3,5 eller 4,5 mm. http://www.ctaservice.se/delar/DSIDdelar/hydraulror.htm
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

dg

Tilgang på bremserør er jo ikke noe problem, men frakten for en så liten bestilling kan fort bli uforholdsmessig høy. Sjekk prisen fra Danmark - både post og spedisjon og ring 2cv experten. Han har blant annet de rustfrie, men jeg aner ikke om han har bakre i "løsvekt" eller bare komplette sett (det kan jo også være en ting å vurdere?). Egenvekten er jo veldig lav, kanskje vanlig postpakke hadde vært noe?

dgr

citro1cx

SitatTillverkning av hydraulrör till Citroen.
Jag tillverkar på beställning hydraulrör i dimensionerna 3,5 & 4,5mm.
Prisexempel:
1 m  kopparnickel rör med rörnippel & tätning i varje ände 160:- inkl moms
Kortare rör innebär lägre pris & längre rör högre pris.
Ange hur lång ni vill att röret skall vara, ta gärna till några centimeter 
om ni inte kan mäta upp originalrörets längd precist. 
(bättre med för lång än för kort rör...)
Rörtätningar finns även i LHS utförande.

SitatRör kan skickas ihoprullade som brev upp till 2kg.
Betalning enl överenskommelse.

Beställ genom att maila:
Eller ring:
0176-27 00 70

med post takster kan det vel ikke bli så dyrt?
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

PerI

Classicparts kan lage selv og de selger nye sett. Blir vel ikke allverdens frakt fra Arendal?

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III