Tegninger til Dolly og Charleston-dekor

Startet av Otto, mandag 06 feb 2012 @ 14:58:32

« forrige - neste »

Otto

Jeg skal lage dekor til Dolly og Charleston. Er det noen som har og kan tenke seg å tegne av dekoren på matpapir? Det må være nøyaktig tegnet. Betalingen er dekorsett i ønsket farge.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Toveto

Hei Otto  ;)

Jeg er den lykkelige eier av en Dolly, men lurer litt på hva du mener med "dekor" ?? (eller har jeg veeeeldig tungt for det nå? :laugh: )
Kunne jo hende at jeg kan tegne av noe.........

Mvh: Tove
Mvh: Tove

Otto

Hei, nei vi som jobber med dekor tror visst at alle vet hva det er: ::)

Det er den røde eller grønne eller burgunder buede fargedelen på bakdøra og stripen som går framover under vinduet på begge dørene. Det er det som er med viktig å få nøyaktig avtegnet på matpapir. I tillegg er det DOLLY-navnet på lufteklappen og på bakluka. (her skal jeg bruke en font, men må ha bokstavene tegnet av slik at jeg får riktig plassering og størrelse.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Retro

Hei

Er dette noe du kommer til å ta imot bestilliger på for salg Otto?
Hadde vært artig med en "egen" fargekombinasjon

osbra

Hilsen Oscar

DS 1963
2CV 1959 AZL
GS Pallas 1978
XM 2,1 TD 1991
XM 2,1 TD 1999

Otto

#5
Til Retro: Ja jeg skal lage for salg. Kan også lage spesielle fargekombiasjoner hvis det er øsnke.

Til osbra: De jeg skal lage er dataskåret i dekortape og til å klistre på. Vil ikke koste 248 €! ;)

Jeg skal også lage Charleston og annen 2CV-dekor. + mye annet rart etter ønske. ;D
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

osbra

Hilsen Oscar

DS 1963
2CV 1959 AZL
GS Pallas 1978
XM 2,1 TD 1991
XM 2,1 TD 1999

Poirot

Sitat fra: Otto på lørdag 18 feb 2012 @ 20:18:58
Til Retro: Ja jeg skal lage for salg. Kan også lage spesielle fargekombiasjoner hvis det er øsnke.

Til osbra: De jeg skal lage er dataskåret i dekortape og til å klistre på. Vil ikke koste 248 €! ;)

Jeg skal også lage Charleston og annen 2CV-dekor. + mye annet rart etter ønske. ;D

Betyr det at du kan lage "hva som helst" etter kundens skisser...? :o
Bedre med 2CV enn bare èn!

Otto

Ja, alt som kan skjæres i dekortape. (tegnes på Macen som styrer skjæremaskinen)
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Otto

1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

EirikJ

#10
Dolly-dekoren er mer omfattende enn man kanskje ser med første øyekast. I tillegg til "Dolly"-skriften på bakluken og ventilasjons-luken, det store feltet på bakdørene og det mindre feltet på for-dørene, er det en stripe under de store feltene, og over. Det øvre feltet går over bakskjermen, over begge dørene og frem på panseret.

Stripen over bak-skjermen sees her:




og stripen på panseret sees godt på denne blå/krem fargede Dollyen:



Jeg har en Dolly, Otto. Men den har dessverre ikke dekoren på panseret eller over bakskjermene intakt. Så kan ikke hjelpe.
Det enkleste for deg hadde vel vært om du fikk lånt et komplett sett fra noen som har kjøpt. Så kunne du scannet det før det ble montert på en bil?


Citroënnlig hilsen Eirik

Otto

Jeg bør nok finne en original Dolly og Charleston og selv tegne av etter den.
Kunne selvsagt kjøpt et kit, men jeg er ikke sikker på hvem som har det helt originale.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Per

Hei.  Jeg har et  par dekorsett liggende til Dolly, husker ikke fargen, mulig et rødt sett.  Det er komplett og orginalt.  Hvis dette kan hjelpe deg (og mulig andre) kan du få låne det av meg.  Det ligger i en "tubing" - et papprør som kan sendes i posten.
Mvh Per - Bergen. ;)

Otto

1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Per

Lykken står den kjekke bi....  ser ut som jeg hadde et Dolly og et Charleston sett.  Begge er pakket og sendes i dag.  Per