Intervall for bytte av registerreim

Startet av jwh, fredag 03 feb 2012 @ 12:23:39

« forrige - neste »

BergRace

Sitat fra: Poirot på mandag 13 feb 2012 @ 16:50:37
Sitat fra: BergRace på mandag 13 feb 2012 @ 09:37:50
Sitat fra: Poirot på mandag 13 feb 2012 @ 06:55:09
Sitat fra: BergRace på mandag 13 feb 2012 @ 05:46:18
Luftkjølt Ducati: hvert annet år uansett kjørte kilometer..

J.

Har vel litt aa gjoere med at her sorger reimene for at ventilene baade aapner og lukker!  "Desmo"  :o
Men hvar du vaert borti VANN-kjolt Ducati...?


Har faktisk aldri vært borti vannkjølte Duc'er tross ca 10 år som motorsykkelmekaniker fra og til.

J.

Var det JEG mente ogsaa, derfor sporsmaalet...;-)

Er ikke sikker på om jeg følger deg nå.
Flertallet av de nye Duc'ene er vannkjølte.

J.
P.J.Berg

Poirot




[/quote]


Flertallet av de nye Duc'ene er vannkjølte.

J.
[/quote]

OI!  Er det SAA lenge siden jeg har vaert borti Ducati...?  Monster Dark fra ca -97, og det som engang var drommesykkelen, Cagiva MEGA-off-roader med Ducati-motor, DE blei da nedkjolt av noe som verken kan koke eller fryse...?
Bedre med 2CV enn bare èn!

BergRace

Sitat fra: Poirot på tirsdag 14 feb 2012 @ 05:46:45





Flertallet av de nye Duc'ene er vannkjølte.

J.
[/quote]

OI!  Er det SAA lenge siden jeg har vaert borti Ducati...?  Monster Dark fra ca -97, og det som engang var drommesykkelen, Cagiva MEGA-off-roader med Ducati-motor, DE blei da nedkjolt av noe som verken kan koke eller fryse...?
[/quote]

Monster Dark var vel en 600 så den er luftkjølt, mener også å huske att Cagiva brukte en luftkjølt motor.

J.
P.J.Berg

Poirot

Sitat fra: BergRace på tirsdag 14 feb 2012 @ 06:16:25
Sitat fra: Poirot på tirsdag 14 feb 2012 @ 05:46:45





Flertallet av de nye Duc'ene er vannkjølte.

J.

OI!  Er det SAA lenge siden jeg har vaert borti Ducati...?  Monster Dark fra ca -97, og det som engang var drommesykkelen, Cagiva MEGA-off-roader med Ducati-motor, DE blei da nedkjolt av noe som verken kan koke eller fryse...?
[/quote]

Monster Dark var vel en 600 så den er luftkjølt, mener også å huske att Cagiva brukte en luftkjølt motor.

J.
[/quote]

Sikkert og selvsagt totalt off any 2CV-topic, men den mattsvarte "Monster Dark"'en var 600ccm, ja.  Kunne saagar faas i "kastrert" utgave som "mellomklasse-sykkel"!  Dattera mi sikla paa den - men pappan hennes hadde ikke raad >:(  Men pappan sikla paa Cagiva Navigator med LUFTKJOLT Ducati 900ccm motor.  Saa ut som om den kunne stilt rett paa startstreken til Paris-Dakar-rallyet.  Motorsykkelen, altsaa... ::)
Bedre med 2CV enn bare èn!