Italienskregistrert 2cv i Oslo

Startet av PerI, lørdag 06 jan 2007 @ 16:11:42

« forrige - neste »

PerI

Denne tok en kamerat av meg bilde av i uka som var på Solli plass i Oslo. Sjekk de setene!

-Per







(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

EirikJ

Citroënnlig hilsen Eirik

Jacob

 :o ;D
Skikkelige rottingseter, slike som satt i de italienske takløse "beach" Fiatene, bl.a.
Ultrakult!! 8) 8) 8)
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Morten

Så gøy at den fortsatt står der! Jeg gikk forbi den i begynnelsen av desember, men hadde ikke kameraet med..
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

eilert

Artig! Så denne bilen på et verksted på Carl Bernerspl. i Oslo for god tid tilbake, bra den er på veien igjen da!

1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Max Wiggo

Etter å ha sjekket Attraction-arkivet, fant jeg et bilde av den bilen nedsnødd på Sinsen. Morten Myhre tok dette bildet i fjor vinter.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Alx

Kanskje eieren vil ha nytte av å vite om klubben?
Hvorfor ikke sette en lapp på ruta (evnt postlegge inn under taket) med litt informasjon om oss?
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2022 ëC4 Shine
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
1975 Ami Super Berline

Kari


Går forbi denne titt og ofte. Eieren er italiensk, men jobber i Oslo. Jeg kan forsøke å huske å sette en lapp i ruta hans. Den er forøvrig i dårlig stand, men eieren har hatt over 10 2CV'er.

Kari

Kari


Den italiensk-registrerte 2CV'en er i god stand, rent mekanisk, men trenger endel reparasjoner på karosseriet, melder eieren. Den blir dermed sikkert å se i Oslo i framtiden også!