Spot har fått ny "lillebror"

Startet av brochmann, fredag 29 apr 2011 @ 22:18:16

« forrige - neste »

brochmann

Hei Forum  ;D ;D ;D

Tre breie glis i da'. Spot har fått en "lillebror". Konsepsjonstiden synes å variere noget, men for dennes del var den omlag tre måneder, Mao. kort svangerskap, nesten som kaninen :o

"Lillebror" ble funnet ved god helse og alle elektriske komponenter( ikke mange, men få) virket tilfredsstillende  :). Lillebror trenger noe oljemassasje nederst i gavlene ???. En god rubb først, og intensiv massasje vil få Lillebror til å skinne samt å være avvisende overfor H2O, men vil tillate inntak av C2H5OH som inge'n vil ønske  :) :)

Når Lillebror er våken, tørket og tilstede vil fler bilder følge.

mvh inge'n, lillebror. :) :
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Thomas

SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKT misunnerlig
Mvh
Thomas ???
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

brochmann

Hei Forum og Thomas.

Jeg har fått det for meg at "lillebror" er velvilligheten selv og lar seg gjerne bruke av andre hyggelige 2cv-mennesker enn dem han bor hos  ;D ;D ;D. Forutsetningen er selvsagt kunnskap om skifte av våte "pakninger", avrevne stropper, generell motvind og misnøye fra resten av følget  ;).
mvh inge'n stor motstand å møte her
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

PerI

#3
Gratulerer med "lillebror", her i gården har vi vel heller fått en "storebror" i form av en LT campingbil. Et stort drog som går seinere enn en 2cv i trafikken..   :o  ::)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III