Irritabellt fenomen på forumet forårsaket av Skype

Startet av citro1cx, tirsdag 31 aug 2010 @ 18:46:29

« forrige - neste »

citro1cx

Etter at jeg la inn skype på PC'n driver programmet og leser datoer, for så gjøre dem om til telefon nr. >:( Datoene får plutselig et flagg forran seg og grønn telefon til slutt. Dette er veldig irriterende og jeg har prøvd mange ganger å fjerne dette. Hvis noen vet hvordan denne skype funksjonen fjernes, vil jeg mer enn gjerne vite dette.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6



citro1cx

Det løste seg altså til slutt. Skype er nå avinstalert og kommer aldri mer inn på min PC. >:(
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

PerI

Skype er et kjekt program hvis man vil ha telefon- eller videosamtale fra datamaskin til datamaskin. Men som det ble sagt i forrige tråd, vær veldig oppmerksom på hva man velger ved innstallering. Ikke bare trykk OK og gå videre uten å ha lest det som skjer.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

citro1cx

Sitat fra: PerI på onsdag 01 sep 2010 @ 09:33:57
Skype er et kjekt program hvis man vil ha telefon- eller videosamtale fra datamaskin til datamaskin. Men som det ble sagt i forrige tråd, vær veldig oppmerksom på hva man velger ved innstallering. Ikke bare trykk OK og gå videre uten å ha lest det som skjer.

hehe...du har rett i det Per. Får vel gi Skype en sjanse til.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

citro1cx

Da har jeg gitt Skype en sjanse til. Krysset ut alle tillegg, men det hjalp faktisk ikke. flaggene kom tilbake igjen. Noen som vet nøyaktig hva som skal krysses ut?
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

Olav

Gå inn i nettleseren din å deaktiver Skype-tillegg så er de borte. Hvor du gjør det avhenger av nettleseren du bruker.
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019