AC/DC valle hovin 30 mai.

Startet av henrysyrdahl sør, torsdag 20 mai 2010 @ 09:35:45

« forrige - neste »

henrysyrdahl sør

   " and now over to something completly different...."
jeg er, som kansje noen vet, en ac/dc fan. ifjor fikk jeg ikke tak i noen billetter, utsolgt på null komme null !  derfor blir min pc litt for flink i år og jeg fikk tak i flere en jeg hadde tenkt meg.
kone skal til sweden med hunde treff,hun blir ikke med, min datter og mann kan kansje tenke seg inn ,men det er uklart.
derfor .... er det noe som er lysten til å kjøpe noen billetter av meg og se / hører AC/DC ,på søndag i oslo ?
jeg skal klart reiser inn over, men jeg har 4 billetter igjen .jeg skal selger de for 600 kr stk.(  har kostet meg mer dvs. kr. 685 pr. stk.)
hvis det er noen som er interesert slår på tlf. og ring meg
henry syrdahl  tlf. 90197228
kansje vi kan gjøre en handel,og hører på LIVE musikk.

ps. er det noen som vet hvor jeg kan parkere mens jeg er der ? evt. at jeg kunne setter min bil hos noen og hente den etter konserten ?... er det noen av medl. som bor nær valle hovin ?
hilsen henry fra grimstad.

henrysyrdahl sør

har satt ned prisen til 600 kr. stk.
slå til !

Thomas

Hei, Henry.
kan du ikke ringe til Auto Elite, de har lokaler på Ensjø, ikke så langt unna Valle hovin, kommer du med 2cv tror jeg de gir deg gratis parkering, og det er vel ikke mer enn 500 meter å gå.
Mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

henrysyrdahl sør

#3
takk for tipset,
en god plan, og og jeg skal nok ringe, men.... en som jeg solgte 2 stk til idag sa at de var en gjeng fra froland ( lille nabo til arendal) som har leid buss t/r og han skulle spør om jeg kan bli med.....da blir dette en enda bedre plan .
men jeg må venter for svar ifra dem først.
enda en gang ,takk for tipset !
henry

det blir buss. nå kan jeg har noe godt å drikke sammen med ca 25-30 andre og kom meg hjem også ! og for 500 kr.