Ønsker tips om midlertidig bosted Oslo/Bærum

Startet av PerI, onsdag 14 apr 2010 @ 12:09:33

« forrige - neste »

PerI

Hei,
Noen har kanskje sett at jeg nevnte at hele familien på 3 måtte kanskje flytte ut av vår leilighet pga vannskade. Vel, nå har takstmann vært her, og vi kan ikke bo der mens de reparerer skaden, antatt repareringstid 2-3 måneder fra ca. 1.mai. Så nå må vi på utkikk etter midlertidig bosted, og tips mottas med takk. Jeg jobber på Blindern og kona på Kolsås, og vår sønn på 1.5 år som forøvrig sover godt hele natta fra ca kl 20-07 går i barnehage i nedre del av Holmenkollen. Så tips om en leilighet/sokkel m.m 40-70 kvm i en akseptabel radius unna dette hadde vært fint. Vi får dekka disse ekstra boutgiftene av forsikringsselskap inntil en viss sum.

Hilsen Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Olav

Huff dette var ille.
Vi var i samme situasjon for noen år siden og var så heldig å få leid en leilighet på Bekkstua for de 3 månedene det tok å  fikse huset.
Vi brukte en utleiemegler som fant en utleier som syntes veldig synd på oss. Han tok seg meget godt betalt, men forsikringsselskapet godtok dette fordi det uansett ble billigere enn å ha oss boende på hotell.

Jeg ser at utleiemgleren vi benyttet ikke finnes lenger, men det kan være en mulighet å starte letingen hos en slik megler.

Lykke til uansett
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

Morten

Det ser ut som utleiemegleren.no har noe tilbud på Oslo Vest til mellom 10.000 og 12.000 pr mnd, ut over det har jeg ikke andre tips. Men lykke til!
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

PerI

Takk for tips, det ser ut til å ordne seg med en velvillig nabo :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III