Hovedmeny

Walkie Talkie

Startet av EirikJ, mandag 29 jun 2009 @ 21:34:59

« forrige - neste »

Jan Ove Rønning

Sitat fra: Poirot på tirsdag 30 jun 2009 @ 21:40:53

Denne "baby-callern" er beregna brukt hvis du kjører med campingvogn og har lagt arvingen til å sove i vogna, mens du selv sitter bak rattet og kjører videre.  Kan være greit å høre om det skjer noe spennende der bak... :o

Og hvem i all verden er det som har levende vesener i en campingvogn i fart!?!?
Hvis du da ikke tenkte det slik at han skulle kjøre i sirkler rundt den parkerte vogna...
Kanskje en grunn til at lovverket finnes???

EirikJ: Jeg fant ikke igjen den walkien jeg trodde jeg hadde til overs... desverre. Da har den nok blitt kastet eller noe i den dur.
Håndapparatene er som jeg mistenkte kun en-kanals.
Klarte å finne igjen den jeg kjøpte for noen år siden da... Men vil jeg egentlig sette på en lang antenne på bilen?
Kanskje ta den ekstra bakluka å modifisere litt. :)
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

Morten

Jeg har tenkt å prøve å sette magnetfotantenna til Zodiac'en på bakluka for å se hva slags rekkevidde jeg kan få med det. Men de er jo ganske store å dra på, så kanskje er Clas Ohlsons moderne greier vel så bra.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Jan-ErikR

Nå er settet fra Clas O. kjøpt inn. Står på lading. Vi får sammenlikne med de gamle Zodiakene og se...
Vi trenger jo ikke så lang rekkevidde når vi kjører sammen, ev. er på eller i  nærheten av treffstedet. Mest spennende blir det kanskje å se om vi finner ledig plass og "kommer til" med våre meldinger .
Mvh
Jan-Erik Ruud

'87 2CV6 Club   '83 2CV6 Special  '69 Dyane '83 Acadiane´51 Traction Avant 15 six
'09 Citroen Grand C4 Picasso Excusive ´13 Citroen C3 Picasso

jwh

#18
I haugen av nettkjøp med tvilsom nytteverdi hentet jeg frem denne. Har hittil plassert saken i kategorien "leketøy" og dermed latt dubbedittene ligge urørt.  Aner ikke hvor jeg kjøpte sakene, men et godt tips kan være netthandelen.no, og jeg tenkte trolig jaktradio i "gjerningsøyeblikket".

Så disse greiene virker altså ?  Up to 3km kan jo bety 200m.....!
Mvh, Jan Willy
1953 2CV