2CV6 i god stand ønskes kjøpt

Startet av Sascha Bøhme, søndag 15 nov 2020 @ 23:25:30

« forrige - neste »

Sascha Bøhme

Hei til alle som kanskje sitter og ruger på drømmebilen min! Jeg ønsker å kjøpe en 2CV6 i kjørbar stand/EU-godkjent. Det mekaniske har jeg ikke så stor respekt på, omfattende sveisearbeider er jeg litt mer skeptisk til. Jeg bor i Holmestrand/Vestfold men reiser gjerne litt for å se på en pen bil. Jeg har ingen preferanser angående farge/modell. Tilbakemeldinger med bilder av bilen er en stor fordel! Ta gjerne kontakt med meg når dette høres interessant ut, prisen blir vi sikkert enige om. Hilsen, Sascha Bøhme.

Sambalbij

Jeg restaurerer en fint 2CV, den blir ferdig i våren.
Det er en blå/hvit Dolly fra 1987. Nesten ferdig med sveising. Det kommer nytt setetrekk på (original Dolly)og nytt tak (hvit) og ny gulvmatter. Også nytt dekk og nylakkerte felger,  og masse andere nye deler.  Jeg skal også delhvis lakkere den på nytt, bla alle 4 skjermer.(blå)
Motoren og girkassen har fått full service og bremsesytem er overhalt og hvor nodvendig er det montert nye deler og fersk LHM.
Bilen har sleppekrok og bagasjebrett bakpå.

Den kommer til salgs i våren for rund 70.000 nok.


har hatt 25 2CV, AKSahara 4x4,AZU 1960,AZU 1972,Traction Avant 1955, CX2400GTI 1988 ,3 x ny Xantia.
Nå HY 1964, 2CV6 1973, Xantia break 1999, 2x HD.