Hovedmeny

LHM Kaffe

Startet av André, søndag 26 mar 2006 @ 15:20:51

« forrige - neste »

André

LHM kaffe er en uhøytidelig sammenkomst for Citroëner og deres eiere  ;)   http://www.lhm-kaffe.com/

Nå er det startet avdeling for Vestlandet , og vi skal ha vår første lhm-kaffe Mandag 3 April på Lone utenfor Bergen:
http://lhm-kaffe.com/Vestlandet.html

Det hadde vært kjempehyggelig om det kom noen 2CV'er også. (tviler på at min er klar til bruk om en uke)

Vel møtt!

André

mvh André....kjører 2CV i Bergen

André

Her er en liten stemningsrapport fra vår andre LHM-Kaffe i Bergensområdet.
http://www.lhm-kaffe.com/forum/viewtopic.php?t=32


Jeg kjørte XM denne gangen men det blir nok 2CV neste gang (Mandag 5.Juni).
Det hadde vært veldig artig om noen av Bergensregionens andre 2CV kommer innom også.

André
mvh André....kjører 2CV i Bergen

André

 Nå nærmer det seg LHM-kaffe i Bergen/Vestlandet igjen!

Mandag 5 Juni
Klokken 1830 Mormors Kafé på Lone 

Det hadde jo vært veldig greit om det kom flere 2CV enn bare min....
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Morten

Minner samtidig om LHM-kaffe i Oslo-regionen torsdag 8. juni på Tyrigrava kl 18:00. Jeg reiser dit hvis det er vær til å kjøre uten tak. Håper flere av dere har tid og anledning midt i en travel 2cv-periode.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Jacob

LHM plus-kaffe-initiativet hviler ikke, sommer og ferie til tross!
Ny runde på Tyrigrava tirsdag 1/8 fra 18.00 8)

Jacob
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Jacob

#5
Ny runde med Citroënsladder m.m. over kaffekoppen på Tyrigrava tirsdag 15/8 fra kl 18.00 8)
2CVer (og deres fettere og kusiner) hjertelig velkomne :D

Jacob
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

André

Mandag 0409 er det LHM kaffe kl 1830, Mormors kjøkken på Lone

http://www.lhm-kaffe.com/
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Jacob

#7
LHM kaffe-Citroëntreff-initiativet uavhengig av klubbtilhørighet osv ruller videre 8)
Var ny samling på Tyrigrava utenfor Oslo torsdag 28/9 fra 18.00 utover.
Bra oppmøte, 12 deltakere, bra stemning som vanlig - blant de oppstilte Citroënene kunne foruten 2CVer observeres CX, XM, Xantia, C5, Xsara...
...samt hm, en såkalt "Nagasaki-blikkboks" (Nissan) :-\  (Sjåføren av denne er dog unnskyldt, i og med at den snille sønn skulle levere denne til verksted kl 07.00 tidlig morgenen derpå, på vegne av sin gamle moder.  Her skal ingen uthenges, diskresjon er en dyd, så navn nevnes selvfølgelig ikke.  Bare ikke la det gjenta seg, Morten!!  ;D)
Det er absolutt plass til flere 2CVer såvel som 2CV-eiere, alle er velkomne her (eneste fellesnevner de som møtes har, er en eller annen form for interesse for en eller flere Citroënmodeller).
Neste LHM-kaffe samme sted i uke 41, dato kommer!

Jacob
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Morten

 :-[

Nå er ihvertfall bilen der den hører hjemme! (På verksted ;)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Jacob

Neste LHM-kaffe (Litt Hygge-Møte med citroën-prat-kaffe) på Tyrigrava torsdag 12/10 fra 18.00 og utover :)
Alle velkomne, intet å betale (med evt unntak for det en selv har lyst på av vått og tørt)
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

André

LHM kaffe Vestlandet har skiftet møtedag.

Nå er det første Onsdagen i måneden!

Kl 1830 Onsdag 4/10 Mormors kjøkken på Lone!
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Jacob

Ny LHM-kaffe i Oslo-området idag, tirsdag 24/10 fra 18.00 på Tyrigrava :)
Alle med Citroëninteresse velkomne!
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Jacob

#12
Det ble en trivelig kveld 24/10 på Tyrigrava, selv om 2CV-oppmøtet var noe beskjedent ;)
Overraskelse i form av innsnikende XM med verdifull last på slep - nyinnhentet '82 GSA X1 fra Vestfold, 96% rustfri :o :D.
Selv etter 4 års stillstand gikk motoren som en klokke (skulle bare mangle.  Er jo egentlig en dobbel 2CV-motor på steroider ;D), og hydraulikkspensten var upåklagelig (va-vrrooom, opp og stå!!).  Trivelig møte med utrydningstruet bilmodell - kun ca 50  :'( GS og GSA igjen på norske skilter nå...
Ellers kunne bl.a. beundres CX-klubb nøkkelperson Robert Myrenes helstrøkne CX Prestige (president-limousinen), alltid et praktfullt syn.. 8)
Neste LHM-kaffe samme sted og klokkeslett onsdag 8/11.
Soyez-les bienvenues, tous!!

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

PerI

Sitat fra: Jacob på onsdag 25 okt 2006 @ 09:30:23
Det ble en trivelig kveld 24/10 på Tyrigrava, selv om 2CV-oppmøtet var noe beskjedent ;)

Hadde tenkt meg dit i går, men måtte prioritere å få kjøpt vinterdekk til vinterbilen. Og de brukte litt lengre tid enn beregnet, så jeg ville ikke vært der før over kl. 20. Så da droppet jeg det. Satser på å komme neste gang, men da blir det kanskje i vinterbilen..  :-\

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Jacob

#14
Ny kafferunde på 'Grava onsdag 8/11 fra 18.00 8)
Skal vel gått gjøres å overgå siste sammenkomsts GSA-overraskelse, men det er ikke utenkelig at noen tar med seg en eller annen godsak, visstnok ;)
Dessuten skal det være berettiget håp om at en C6 melder sin ankomst...! ;D
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"