citroen XM ....hjelp.HASTER

Startet av henrysyrdahl sør, tirsdag 18 mar 2014 @ 10:52:31

« forrige - neste »

henrysyrdahl sør

hei.
naboen har en citroen XM som han skal vrakes før 20 mars. ( årsavgift ) den ser fin ut og er helt OK, motoren er turbo, og chippet også, sikkert små ( ? ) feil, men han skal bare vrake bilen.reg no. er PC 76277. han som selger den er en pensjonist tannlege, ( har skaffet seg en ny audi A7) jeg sa at jeg skulle legger det ut på citroen side ..
navn og tlf. = erik granhaug . 97641733. ring om det er noe å høre om.
jeg hadde sikkert kjøpt den selv, men har akkurat kjøpt en brukt audi a4 av en kompis .
hilsen henry tlf. 90197228

Alx

Dette må jo være noe for XM-klubben... post@citroenxm.no, eller gå rett til www.citroenxm.no og inn på kjøp/salg-forumet.

Men... Er det i det hele tatt lov å bruke slike stygge ord som au** her inne?? Au**er er gjennomgående de største egoistene på veien, og undersøkelser viser at au**eiere er den gruppen bileiere som er mest tilbøyelig å snyte på skatten. 20% synes det er greit å snyte på skatten og 23% sniker på trikken.  ;)
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2022 ëC4 Shine
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
1975 Ami Super Berline

Poirot

Sitat fra: Alx på tirsdag 18 mar 2014 @ 11:04:35
Dette må jo være noe for XM-klubben... post@citroenxm.no, eller gå rett til www.citroenxm.no og inn på kjøp/salg-forumet.

Men...  au**eiere er den gruppen bileiere som  23% sniker på trikken.  ;)

Hva er vitsen med å snike på trikken når du kjører Audi...? :P
Bedre med 2CV enn bare èn!

Alx

Sitat fra: Poirot på tirsdag 18 mar 2014 @ 11:11:29
Hva er vitsen med å snike på trikken når du kjører Audi...? :P
Det er sikkert de som har bilen på verksted for å ettermontere blinklys. Au** leveres som kjent med blinklys som ekstrautstyr, og de fleste velger bort den opsjonen...
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2022 ëC4 Shine
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
1975 Ami Super Berline

Otto

#4
Hvis man ser en bil ta u-sving midt i gata på Veslehamar, så er det gjerne en Au**.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

André

Henry :  Kjøp XMen og selv Au**en....   ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

henrysyrdahl sør

sorry,
kjøpte au-di fra en kompis. min andre "til-fra jobb bilen", 98' suzuki, ville ikke mer, ..fikk 3000 kr vrak pant og kjøpt au-di for 5000.  not bad for an OK transport ! ( den er også en 98' model)
og det der med skatten,... jeg syns det er ok å betale skatt, det som er dritt med det er at jeg skulle ønsker at jeg kunne bestemer HVOR skatte penger skulle brukes, ( eller rettere sagt... hva vi IKKE skulle bruker skatte penger på ) den liste er lang.
  men, begge 2cv 'n er eu godkjent og her på sørlandet er veien bar, da blir det mye 2cv skal du ser.
... ps . xm'm er så godt som soldt til en i klubben.  reddet fra skraphandel.

Alx

Flott at XM'en er reddet.
Og det er jo bra at det i hvertfall er én au**sjåfør på Sørlandet som også er 2cv-mann. (2cv-folk er jo per definisjon hyggelige folk). :)
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2022 ëC4 Shine
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
1975 Ami Super Berline