Hovedmeny

Fotokonkurranse

Startet av Max Wiggo, onsdag 11 okt 2006 @ 23:44:50

« forrige - neste »

Max Wiggo

Har du et bilde som du synes fortjener forsiden på vårt nye medlemsblad Citrophile?

Nå som første nr av Citrophile endelig nærmer seg postkassene rundt om i landet, synes jeg det er på tide å utlyse en fotokonkurranse. Bladets forside vil gå på rundgang mellom klubbene, og Norsk 2CV Klubb har forsiden på andre nummer (des 06). Bildet må derfor være meg i hende innen 1. november.

Motiv kan være 2CV og/eller HY (vi liker de også  ;D), helst bør bildene være knipset i høydeformat (stående/"portrait"). Bruk høyeste oppløsning på kameraet, bildet skal dekke hele forsiden (A4). Hvis bildet kun foreligger i papirversjon, kan jeg være behjelpelig med å scanne det. På side 3 i det første bladet er et par tips for de som er litt usikre på hvordan dette fungerer.

1. premie er heder og æren av å ha tatt bildet som pryder forsiden.

Jeg håper på god respons, og tror dere kommer til å nyte det nye bladet. Bilder som ikke vinner denne gangen, eller kommer inn etter deadline, vil bli vurdert for senere blader.

Min e-post-adresse står i de siste nr av Attraction, på klubbens hjemmeside og som klubbens kontaktadresse i nye Citrophile.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules