Hovedmeny

2 cv med rust

Startet av wenche, onsdag 18 mar 2009 @ 00:30:15

« forrige - neste »

wenche

Sitat fra: EirikJ på fredag 20 mar 2009 @ 22:54:15
Åh?! 2CV-skjerf? Når du nå blir medlem av 2cv-klubben vil du motta klubb-bladet Citrophile. Da kan du jo annonsere der, for dine 2CV-skjerf ;)
Gleder meg til å se bladet. God ide, det der, ja!

Wenche
-87 2CV 6 Special
BMW 520i -97

brochmann

Hei Forum og Wenche ;D ;D ;D

Velkommen i klubben  :). Fint med flere damer. datteren min var kanskje en av de forrige siste nye, tempus fugit(tiden/tida går). ::).

Du vil motta Citrophile("menighetsbladet" innen kort tid, dette kan jeg se i min lille "kryswtallkule". Som du nå så er ordet feil stavet, i neste høve når du har betalt så .... ;). Utsending til deg er planlagt, Bekkestua postkontor står for den praktiske biten av dette. I det du har betalt medlemskontingenten vil en regelmessig levering av bladet skje av en uniformert representant for den norske stat. Gled deg! Postmannen ringer alltid to ganger (sic).

Ellers, tja? ønske om fint vær. "Så var det den ene søya på vei til sommerbeite som sa til den andre: Jeg lurer på hva slags vær vi får på fjellet til sommeren?" Rett svar er ganske sikkert: 2cv.

inge'n vær'dige svar ;)

1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Poirot


[/quote]

Hei
Bor i Tønsberg, og kommer til å bruke bilen mest i Vestfold. Mest mellom Tønsberg og Eidsfoss hvor jeg har utstilling av div. strikkemoter, samt spennende 2CV-skjerf!

Wenche
[/quote]

Tønsberg er glimrende for 2CV-bruk!  (Spesielt hvis du fikser en måte å skjule framskiltet på hver gang du skal inn til byen, eller til Nøtterøy en tur for den saks skyld...)  Og fartsdumpene på Eikveien er intet hinder for en 2CV  ;D
Er i hjembyen min en gang i blant, så skulle du støte på (ikke for hardt, håper jeg!) en virkelig gammel og grå 2CV med gule løkter og svarte framskjermer, er det bare å vinke og tute!
Velkommen i gjengen!
Bedre med 2CV enn bare èn!

pilster

Skjerf ja, det er alltid morsomt :-)

Hva med 2cv genser da ? ....
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

man from paradis

Hei Wenche!
Får vi se bilder av skjerfet med 2cv motiv? ;D Kunne vært morro å se ;D  ;D Det kunne bli et kultplagg i miljøet :o
Hilsen Bjørn
2cv Special 1982
2cv Dolly 1983
Kia Ceed 2010
Fiat Elnagh campingbil 2007

wenche

Sitat fra: man from paradis på mandag 23 mar 2009 @ 18:17:46
Hei Wenche!
Får vi se bilder av skjerfet med 2cv motiv? ;D Kunne vært morro å se ;D  ;D Det kunne bli et kultplagg i miljøet :o

Fra rust til skjerf, ja! ;)
Jeg jobber nå med noen utgaver, og kommer med bilder når de er klare. Jeg ønsker å tilby skjerf, og kanskje pulsvanter (jo, mange menn liker det også) i farger tilpasset den fargen man har på sin 2CV. Høres det bra ut?

Wenche
-87 2CV 6 Special
BMW 520i -97

Olav

Må ha det, bare å ha det  ;)
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

Thomas

Hei, og velkommen.
Som Olav sier, må ha det, bare må ha det ;D
Har du de i en vakker blåfarge, så tar vi 2 ;D
Mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

brochmann

Hei Wnche.
Fargene oranjse og hvit er også stilig  ;). Nå er det sagt  ;D ;D ;D.
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

wenche

Sitat fra: man from paradis på mandag 23 mar 2009 @ 18:17:46
Hei Wenche!
Får vi se bilder av skjerfet med 2cv motiv? ;D Kunne vært morro å se ;D  ;D Det kunne bli et kultplagg i miljøet :o

Hei

Her er en variant av skjerfet, beregnet på rød/oranjse bil.

Wenche
-87 2CV 6 Special
BMW 520i -97