Hovedmeny

LHM Kaffe

Startet av André, søndag 26 mar 2006 @ 15:20:51

« forrige - neste »

PerI

Sitat fra: Thomas på mandag 28 jul 2008 @ 21:30:21
Hei.
Et litt dumt spørsmål, er Tyrigrava ved Tusenfryd? (hjulet)...
mvh
Thomas


Tyrigrava ligger langs gamle mossevei, ca 3-4 km unna Tusenfryd i retning Oslo. Har lenge vært et yndet bil- og mc-samlingssted :)

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

eilert

Hei Thomas!

Ca. 5 km før du kommer til Tusenfryd, langs Gamle Mossevei (hus nr. 55)
Se her: http://www.tyrigrava.no/finn_oss.html

Kanskje jeg skal debutere på LHM treff i morgen? Endlig kan det se ut til å passe, får se ann formen til den høygravide frøkna her hjemme.

Så mulig vi snakkes om du også kommer!

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

brochmann

Hei kaffetørste citroënister ;D

Ja, dette har jeg lyst til, får høre med "frøkna" mi (frøken hev vøre, long time ago). Hyggelige folk, trivelige møter, lavt prestasjonspress sett bort ifra frammøtet. ;) ;)
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Jacob

#33
SitatCa. 5 km før du kommer til Tusenfryd, langs Gamle Mossevei (hus nr. 55)
Se her: http://www.tyrigrava.no/finn_oss.html
Plent umulig å ta feil av stedet - overbefengt med alskens Æmmkar-badekar (i svømmebassengstørrelse) av tungmetall, med dinosaurstore motorer, en skokk MCer osv - og noen
SitatHyggelige folk,
:-[ ;D med sans for mer raffinement
Alle Citroënister velkomne til LHM(Litt Hygge Med...)kaffe!! 8)
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Jacob

 ;D ;D ;D 3 fine glis på 'grava i går kveld, i og med at 3 stk fyrer m/hver sin 2CV debuterte på LHM-kaffe! 8)
Artig med nye tryner & biler på et ellers feriestille samlingssted i tillegg til øvrige 2xCX og 1XC5 og 2hjuling, velkommen tebars, kara...
...eller vart dokk skræmt, no.. ::)  ;)
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

eilert


Hei Jacob!

Takk for å går, det var meget hyggelig å komme! Æ trur det skal litt mer te for å skræm oss ja!  :D
Og dere må ha lykke til på lørdag i Drammen!

Noen bilder av våre vakre biler ble det også!
(og Jacob; jeg skal få lagt ut bilder på lhm-forumet også senere i dag, trur eg...)

Mvh Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Thomas

Hallo, LHM`ere.
Takker for en hyggelig aften på Tyrigrava.
LHM debuten gikk som ei kule, skal mer til for å skremme oss ;D
Hvis været er pent, sees vi i Drammen på lørdag.
Hyggelig å få ansikter på de vi har kontakt med gjennom forum.
Mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Olav

Enig.. Hyggelig å treffe folk... Og, med ordene til Californias guvernør: I'll be back!
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

André

Har sagt det før...misunnelig på miljøet østpå??  neida............ikke i det hele tatt  :P
mvh André....kjører 2CV i Bergen

brochmann

Andrè.
Vil du sende meg en SMS? 4826 9800. Så ringer jeg.
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Jacob

Vintermodus over åpningstidene på 'grava f.o.m. denne uke, kun onsdager som mulig treffdag...
Onsdag 22. oktober fra 18:00 foreslått, vælkømmin tel bords... ;D
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

PerI

Bærums verk 12.november fra kl. 18 og utover. Parkering på nedre parkeringsplass ved verksgata. Parkering mulig i parkeringshus hvis været er elendig.

Melboden ryktes å ha god pizza, så da antar jeg vi bruker det som samlingssted denne gangen også.

http://cx.zapto.org/forum/viewtopic.php?t=2898&start=60
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

Årets første LHM-kaffe i Oslo-området blir mandag 26.januar kl. 18.00 på Peppes pizza, Lørenveien 42 (Løren-Sinsen-området.) Vel møtt til nye og gamle fjes og biler :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

Sitat fra: Thomas på fredag 30 apr 2010 @ 20:03:53
Vi 2cv`ister er savnet på LHM treffene, de er flyttet fra Tyrigrava til motorsenteret på Hvervenbukta.
Jeg husker ikke i farten når disse møtene er.....noen som vet?

Ah, har glemt å svare på det, det er nærmest fast rutine nå med onsdagen i oddetallsuker, med mindre det faller i en ferie el.l. Så neste gang skulle være 9.juni, riktig at det er nå på Motorsenteret i Hvervenbukta. Slik ser innkjørslen ut fra gamle mossevei når man kommer fra Oslo. Jeg har vært der sporadisk siste gangene, men satser på å komme oftere fremover :)

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Frank V

Alle 2CVister er hjertelig velkommen til LHM- Kaffe Oslo & omegn førstkommende onsdag, altså den 16. februar. Stedet er Osloungdommens Motorsenter ved Hvervenbukta like utenfor Oslo. Oppmøte fra kl. 18.00 og utover. Steder stenger kl. 21.00.

Vi treffes forøvrig hver onsdag i oddetallsuker!

Vel møtt!
'94 XM 2.0 injection Break Aut.