Hovedmeny

Frankrikes Finn

Startet av Otto, fredag 13 feb 2009 @ 11:44:19

« forrige - neste »

Otto

Kina har ikke problem med å sende til Norge. Men det kan ta litt tid.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

KjetilMN

Kina fungerer fint ja ;) litt utfordringer siste året mht utfordringer i containermarkedet, men ellers bra.

I et smådesperat forsøk, etter å ha overbydd utsalgspris pr leboncoin tok jeg kontakt med Van Cool i Belgia (vgs2cv.be). « But if it makes you feel better, same here, the French don't like to sell outside France.» (og nei, de hadde heller ikke noe liggende)

To be continued ;) jeg ser det er muligheter i Argentina også, mht deler til 2cv ;)

'85 2CV6 Special Rød. (Dr.Jekyl & Mr.Hyde).

Otto

Synes absolutt du må kjøpe fra Argentina! ::)
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

KjetilMN

'85 2CV6 Special Rød. (Dr.Jekyl & Mr.Hyde).

Addi

Leboncoin er utmerket for gamle originale deler man ikke får tak i hos forhandelere. Handler der innimellom. Det går storsett fint, tar tid å få kontakt med folk, men etter at jeg verfisert min konto med et franskt tel. nummer så går det mye bedre. Man trenger bare å snakke fransk så går lett for seg

Cordialement
2CV 6 86
2CV4 pickup 77
2CV 6 73
Acadiane 81

Renault 15 TS 72

Olav

Så ikke fullt så bra når man verken snakker fransk eller har fransk telefonnummer da  ;)
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

Belgau

Sitat fra: Addi på torsdag 23 mar 2023 @ 00:27:37verfisert min konto med et franskt tel. nummer så går det mye bedre. Man trenger bare å snakke fransk så går lett for seg

Cordialement


He He He

Addi har nok det franske markedet stort sett for seg selv. Mens vi andre må stole på at fruens slekt i regionen bruker litt spisse albuer i slåsskamper om smykkene. Så får vi koste på oss en flyreise ned for å telle antall rammebrudd og bestille sveiseapparat...

kårrdiall
Terje Ellefsrød
Sandefjord
84 2CV Blanc Meije "Dusty" også kjent som "Britt"
86 2CV Rouge Delage-Noir Charleston "Lefty"
71 AK400 Gris Rose "Fanny"
2001 C5 V6 Exclusive

Addi

2CV 6 86
2CV4 pickup 77
2CV 6 73
Acadiane 81

Renault 15 TS 72