Er det noen som kan se på og vurdere en 2cv i Hommersåk?

Startet av movikong, lørdag 21 mar 2015 @ 13:37:17

« forrige - neste »

movikong

Hei. Jeg har lyst på 2cv, og ser at det har dukket opp en bil til salgs i Hommersåk. Denne skal visstnok ikke ha mye rust. Problemet mitt er at jeg er bosatt langt unna dette stedet. Jeg har heller ikke særlig peiling på 2cv spesielt.

Lurer derfor på om noen som har peiling på 2cv, mot en på forhånd avtalt betaling, kunne ta turen å se på denne bilen for meg.

Er spesielt interessert i hvor mye rust det er, om ramma må byttes, og hvor mye sveising det er på karosseriet. 


Meg treffer dere på 45453058 eller ulgutten@gmail.com.


Mvh Movikong

movikong

Opp. Er det ingen som kan hjelpe meg? Synes det blir for langt å kjøre 120 mil tur retur for eventuelt å finne ut at ramma er gåen. Ikke er det sikkert at jeg klarer å vurdere det selv, heller.

Det er forresten denne bilen her det er snakk om:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=57051799&q=2cv&sort=0&ref=fas&searchclickthrough=true


Mvh Movikong, tlf. 45453058

Otto

Litt usikker på om det er den "hele" bilen eller den uten skjermer som er til salgs eller om det er samme bilen? Den uten skjermer ser ikke så bra ut. Maks vrakpant for den og trolig rammeskift.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

movikong

#3
Det er den 'dårlige' bilen som selges, den hele bilen er der bare som et eksempel for hvordan bilen kan bli.

Bilen skal visstnok være rustfri i hytte og ramme. Selger sier pr. sms at ramma 'ser helt ny ut, resten av hytta er sveiset opp'

Om dette stemmer, vet jeg ikke, men jeg hadde tenkt å ta en tur for å se om det stemmer. Litt synd det er såpass langt.


Mvh Movikong

Rage

Hei.
Jeg er av å til i dette område som bilen står!
Men vet ikke når neste tur blir, men kunne ha sett på den for deg da eventuelt.
Det er da 23 mil for min del! Så jeg må nesten kombinere det!!
Men det hørest utroligt ut at det skal være så lite rust.
Jeg kjenner også til en ana 2cv i område, men den er urørt på mangen år. Å det er hvertfall hul i gulvet. Men den tror jeg nesten du kunne ha kjørt på prøveskilter! Den liger i 5000kr.

Bare å ringe vis du lurer på noe.
95757984

Mvh Thomas
Mvh Thomas Rage
1980 2cv6 Club RF 11474
1973 Mehari RZ 31705
1964 AMI6 28-03-50
1971 2cv4 34-83-63
1968 AK 350 27-46-49

movikong

Takk for svar!

Jeg kjenner jeg er litt skeptisk, jeg også. Jeg står egentlig på farten til å reise, men er litt usikker på om det er lurt.

Jeg ringer deg litt senere på morgenen nå i dag, når det ikke er fullt så grytidlig. Send meg evt. en sms når du har stått opp, så ringer jeg deg opp. 45453058.


Mvh Movikong