verksted i Sverige?

Startet av Odd-Sverre, torsdag 28 mar 2013 @ 12:20:50

« forrige - neste »

Odd-Sverre

Jeg er den lykkelige eier av en 2003 modell Citroën C3 (selvfølgelig har jeg også en 1985 modell Charleston) som etterhvert trenger til et verkstedbesøk. Er det noen som har noen erfaring med svenske citroënverksteder og kan fortelle meg hvor det nærmeste verkstedet i forhold til Tønsberg ligger. Jeg har oppdaga et i Arvika, men er det noen som veit om noe nærmere. Eventuelt i nærheten av Strømstad?

brochmann

Hei.
Nei, ikke i nærheten, men kan anbefale Ljøner på Skotterud ved Kongsvinger. Senior er æresmedlem i 2cv-klubben, junior driver verkstedet hvor far ofte er med. Rimelige priser, godt håndverk for alle Citroëner (jada, de tar annet også, men ikke SÅ gjerne).
mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Odd-Sverre

Jeg har nå vært i Arvika hos Biltjänst og bl.a. byttet fjærene bak. Det var et hyggelig verksted og jobben var raskt gjort. Desuten blei sluttregninga 500 svenske kroner rimeligere enn prisantydningen. (3.900,- istedet for 4.400,-) (I Norge var prisantydningen 5.500 norske)
Ut fra min førstehåndserfaring kan jeg absolutt anbefale Biltjänst Arvika videre.