Billige bøker/manualer og dvd/film på play.com

Startet av BergRace, torsdag 15 okt 2009 @ 05:06:20

« forrige - neste »

BergRace

Heisan.

ikke sikker på om noen her kjenner til nettstedet www.play.com .
Det er en butikk som selger mest musikk og film på cd/dvd, men også bøker.

Klikk på tabben "Books" gjør ett søk på 2CV og du får opp en del treff.
Likeledes på "Dvd" tabben får du opp en tittel: "Classic cars, Citroen 2 CV. A Celebration of a French design icon". Dvd'en kom på 70,- Nok. direkte hjem i postkassen. Har mye bra sort/hvit film fra bla. det første 2CV rally i -52.

Kjøpte også Lindsay Porters "How to restore 2 CV", manualen/boken kom på 268,- Nok. hjem på postkontoret.

Prisene hos Play.com inkluderer frakt så du betaler kun hva som er listet.

Bøker er det ikke moms på ved privatimport så man trenger ikke bekymre seg om 200 kroners grensen.

Dvd og Cd-rom blir alltid sendt hver for seg, så pass bare på att den enkelte pris ikke overgår 200 kroner og du slipper moms, samt att de kommer direkte i postkassen.

Butikken er redelig, har handlet en del der og aldri opplevd noe form for problem.

P.J.Berg

Alx

Play.com (og andre britiske musikknettbutikker) er gode, og de kjenner til de norske tollreglene. Når man bestiller for mer enn 200kr og hver enkelt CD/gjenstand koster under 200kr sender de varene én og én slik at hver enkelt pakke kommer på under 200kr.

Jeg husker fortsatt godt hvilket parti som lovte å heve 200kr-grensen til 1000kr dersom de kom i posisjon etter valget i 2005. Det løftet ble fort brutt da de fikk finansministerposten, den posten som virkelig kunne gjort noe med det...  >:(
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

PerI

Bare pass på hvis dere kjøper bøker som har en medfølgende CD eller DVD. Da blir pakka beregnet etter 200-kr-grensa! Forstå det den som kan.. Og ja, i likhet med alx, er jeg en smule frustrert over slike politiske lovnader som ikke blir fulgt når de virker såpass enkle å gjennomføre.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

jwh

#3
Takk så mye, denne linken var ukjent for meg. 
Prøvde på en bestilling men fikk ikke dette til. 
2CV DVDn er priset i pund og dette ser ut til å bli feil med min adresse - og jeg kommer ikke videre:

Fikk denne feilmeldingen:
"There is a problem with your chosen delivery address.
Please review this page before continuing.

Why do I need to review the delivery address?
Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.
Electronic items, gadgets and toys can only be delivered to UK addresses.
Electronic items, gadgets and toys valued at £50 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.
Games items valued at £80 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.
Mobile content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address.

Choose a different delivery address".


Hvordan fikk dere andre til å bestille ?? 

JW
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

BergRace

Merkelig, jeg har hatt kredittkort informasjonen min liggende der lenge og hadde ikke noe problem med å bestille. Ble også fakturert i GBP.

Du kan skifte til Euro priser helt oppe i høyre hjørnet(Flagg) dersom dette er en ny bestemmelse.
Den blir riktignok 17,- kroner dyrere i Euro, men fortsatt verdt prisen.

Søkefeltet til Google er en kjapp valutakalkulator, i dette eksempelet tast:
10.49 gbp in nok  'Enter'  og du får opp den Norske prisen i en ny side. Virker i mellom alle kjente valuta.
P.J.Berg