Hovedmeny

Mekkested

Startet av Alx, fredag 20 jun 2008 @ 21:29:20

« forrige - neste »

Alx

Ettersom jeg forstår er vi vel nå 3-4-6 stk som seriøst er interessert i å leie et sted med plass til noen biler for langtidsleie. I tillegg ønsker kanskje noen å kunne leie seg inn en kortere periode?
Dermed bør vi vel begynne å gjøre noe seriøst for å finne et sted? Før det bør vi kanskje også ha en oppfatning om hvor mye vi ønsker å bruke i måneden på et slikt sted. Jeg ønsker jo et sted billigst mulig, så det jeg kan spare i leie kan brukes til bilene. Dere som er med, send meg gjerne en PM så kan vi begynne å planlegge hvordan vi går videre herfra... :)
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Poirot

Er det noen framgang i søket etter mekkested...?
Jeg er fortsatt MEGET interessert, både i et sted å mekke (sammen med andre...) og et sted å LAGRE både de 2CVène som ikke får plass på låven, og "et par" andre biler. (3 gamle Land-Rovere, et par VW-bobler og et par VW-busser, mao kun "edel vare"!)
Bedre med 2CV enn bare èn!

Alx

Ingenting konkret ennå.
Har noen alternativer som jeg må se å få ut fingeren og få kontaktet, men vet jo ikke hvordan det går.
Håper jo å finne noe før høsten.
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

eilert

Sitat fra: Alx på onsdag 24 sep 2008 @ 11:17:15
Dette skjer ikke hver dag! :o

1964 Ami 6 Berline! Reg nr. 28-03-50. Noen som kjenner til den?

Finnkode: 14899650

Nå skulle jeg hatt tid og plass til overs, nå!

Ja, som jeg klipper fra annet innlegg i dag Alx, hvordan er status på denne tråden? Nå skulle vi hatt et sted å satt denne Ami'en!
Kan fortsatt tenke meg både lagringsplass og muligheter for å skru og alt som hører med rundt en kaffekopp!!

Jørgen (dg) nevnte på lørdag at en som var med i kortesjen viste om en låve som sto ledig, jeg fikk ikke anledning til å finne igjen han som sa det til Jørgen. Noen andre som snakket med vedkommende om dette? Eller andre som vet noe? Har som kjent en bil som ruster bort(e) i Bergen og den må ha tak over hode før vinteren kommer eller selges.

-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Olav

Jippi!!

Jeg har fått lagrings/mekkeplass i en låve på Gjettum - 5 minutter hjemmefra. Egentlig en garasje inni låven faktisk. Tutten er jo vant til slike omgivelser, ettersom jeg fant den etter 5 år i en låve på Toten.
Det beste er prisen - Gratis!! I alle fall nesten. Jeg skal hjelpe bonden litt med noe valg av datautstyr og litt slikt som motytelse.

Skikkelig god deal spør du meg ;D ;D ;D
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

eilert

Grattis! Ikke dårlig!

Si fra om bonden har flere datamaskiner som han trenger hjelp med, el.l.  ;D

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

PerI

Sitat fra: Olav på torsdag 25 sep 2008 @ 15:29:22
Jippi!!

Jeg har fått lagrings/mekkeplass i en låve på Gjettum - 5 minutter hjemmefra. Egentlig en garasje inni låven faktisk. Tutten er jo vant til slike omgivelser, ettersom jeg fant den etter 5 år i en låve på Toten.
Det beste er prisen - Gratis!! I alle fall nesten. Jeg skal hjelpe bonden litt med noe valg av datautstyr og litt slikt som motytelse.

Skikkelig god deal spør du meg ;D ;D ;D

Gratulerer med god deal, er han hypp på å ha flere biler lagret, evt mot en passe pris selvfølgelig? Får du mulighet til å komme og mekke "når-du-vil", eller har du restriksjoner på når du kan komme til?

-Per

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Olav

Låven er dessverre full når Tutten er på plass. Han leier ut resten til båtopplag. Ingen restriksjoner annet enn et åpen flamme forbud, så sveising er utelukket. Ikke noe problem, siden jeg ikke sveiser.

Men må jeg løsne ting med varme, må jeg gjøre det utenfor låven. Det kan jeg leve med. Jeg har jo skrytt av at jeg løsner alt med WD40 og følsom makt ;D ;D.
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019