2CV-treff i Tyskland og nabolaget

Startet av EirikJ, lørdag 20 feb 2010 @ 20:32:51

« forrige - neste »

EirikJ

Noen som vet om noe som kan være interessant for en nordboer? Noen som har tenkt seg på noe i sommer? Fra juni og utover?
Citroënnlig hilsen Eirik

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

André

#2
SitatDu kan jo se om du finner noe her: http://www.ccrr.de/index.php?page=termine/
Sitat

Oj...der var mange treff......  ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

EirikJ

Kanskje man skulle dratt på Franzose-treffet i september? Inge har jo skrevet om treffet i Citrophile og det virket jo som et stort treff med mye innhold? Godt vær hadde han også..... Og ikke så fryktelig langt å kjøre heller.
Citroënnlig hilsen Eirik

brochmann

Hei Forum og Eirik.
Jeg skal avgårde til Franz Åse i slutten av juni. Etter å ha besøkt dem skal jeg videre til Burton i Nederland. Noe for deg?
mvh inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

André

SitatEtter å ha besøkt dem skal jeg videre til Burton

Besøke burton........byggeplaner..??   ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

GeirW

Sitat fra: André på søndag 21 feb 2010 @ 20:10:33
SitatEtter å ha besøkt dem skal jeg videre til Burton

Besøke burton........byggeplaner..??   ;D

Hmmm...kan vanskelig tenke meg det handler om en heimkunnskapsekskursjon.  ;D
Høres spennende ut Inge!  :)

EirikJ

Sitat fra: brochmann på søndag 21 feb 2010 @ 19:28:41
Hei Forum og Eirik.
Jeg skal avgårde til Franz Åse i slutten av juni. Etter å ha besøkt dem skal jeg videre til Burton i Nederland. Noe for deg?
mvh inge
Hei Inge! Jeg har glemt å svare deg, men ja, det er ikke umulig at jeg kunne funnet tid til å ta en tur og slå følge med deg på deler av veien. Jeg har lyst å besøke noen i Tyskland skjønner du. Og Amsterdam i Nederland må man jo få besøkt en gang. Det kommer kanskje en tid da man ikke lengre kan se "Cannabis på pinne" i butikkvinduene eller se folk ta seg en "joint" på gata...  :D



Så inge'n tid å miste, plutselig er det for sent ;D

(Men ærlig talt, kanskje jeg venter til September, for FransÅse-treffet virket stort og gøy.)
Citroënnlig hilsen Eirik

brochmann

Hei Forum og Eirik.

Hvorfor bare det ene? Begge to må da være et minstemål for deg. Ja, FransÅse-treffet var FINT!! Jeg skal ikke der i år fordi jeg skal på rehabiliteringsykehus i hele september (mannen har gikt).

mvh inge'n grunn til utsatte smøringsproblemer
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.