Hovedmeny

2cv-effekter

Startet av PerI, søndag 29 mar 2009 @ 00:02:18

« forrige - neste »

PerI

En morsom histore fra da min kone og sønn var på shopperen på "Liten og tøff" på Grünerløkka. Vi hadde sett på nett at de fører et merke som har en morsom genser med bl.a 2cv-motiv som denne:

(Kan forøvrig kjøpes på nett også hos lilletordivel.no)

De går inn i butikken, og spør om nevnte motiv, og joda, de har. -"Ja, for du skjønner, mannen min har en slik 2cv som  er avbildet, så da må vi ha en slik", og ekspeditrisen svarer "Åja, en slik 2cv har vi hatt i familien min også, så de kjenner jeg godt". Så pratet damene ivei om 2cv, og en sving innom GS. Og både body og heldrakt til poden ble innkjøpt. Så nå vet dere hvor dere skal gå hvis dere vil ha både babytøy og en 2cv-prat :D

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

eilert


Supert Per, dette høres ut som en butikk for meg!! ;-) hehe!

-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Thomas

Linus, bare må ha en sånn.
Tøffeste genser`n i by`n ;D
Mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Poirot

Har de denne også i XXL...?  ;D
Bedre med 2CV enn bare èn!

pilster


Ja er det ikke noe for oss litt større barn da ..?  ;D

Hva med genser og jakker, jakkemerker, t-skjorter etc.
Skal søke litt selv, men er det noen som allerede har noe morsomme linker til klær og effekter  ?
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

pilster

Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

Thomas

Piglannd ,hvor på "løkka" ligger butikken?
mvh
Thomas ???
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

PerI

Sitat fra: Thomas på søndag 29 mar 2009 @ 18:09:06
Piglannd ,hvor på "løkka" ligger butikken?

Nokså langt nede, i Markveien 56. Ikke langt fra f.eks kulturkirken Jakob

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

brochmann

Hei Forum og Per ;D
Stilig tøy, fantes det også noe i hvitt og oransje  ;) ?
inge'n desavuering av farger her nei
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

citro1cx

mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

EirikJ

HAHA, den anda nesten skriker SPOT
Citroënnlig hilsen Eirik

PerI

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

brochmann

Hei Forum
Her var det jammen mye "flott"  ;D. Alt står forøvrig til ekvipasjen vår. Badeanda koster US dollar 7, men med 22 dollar ti,l FØR den norske stat tar sitt gjør vel at jeg prøver BRIO-butikkene istedet.

Veska er fin, jeg fant ikke ut i hvilket land denne kan sendes fra. Synes vel å bli reprise fra i fjor, med "Piqet-trøye" fra H&M  ;).

Takk for overveldende respons.
inge'n mangel på fargeprøver fra Forum
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Thomas

har ikke klubben noen effekter?
Jeg har en pin, button og en dings til, som vi fikk på pinsetreffet i Fredrikstad for noen år siden.
Mener også at vi kjøpte noen t-shirt`s

mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

PerI

Kona har kommet over flere effekter for de aller minste ;D

Riktige leker selger disse i rødt:


Kan fås i AK-utgave i service-gulfarge også :)


Og som HY


Produsenten er Vilac i Frankrike.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III