Hovedmeny

Klubb-jakke

Startet av Thomas, lørdag 21 mai 2011 @ 19:37:27

« forrige - neste »

EirikJ

Ok, Eilert. Du har et godt poeng ;)

Men nå er jo den offisielle fristen ute, og mitt innlegg om T-skjorten var mer en impuls av Morten sitt innlegg, tenkte han leste det og bare fikset det i bestillingene sine?

Om fristen er ute for å få den før felles-kjøringen trenger jeg ikke T-skjorten, så nøler med å gå inn på den bestillings-siden.....?
Citroënnlig hilsen Eirik

Morten

Jeg skal ikke gi noen garantier for at det alltid er sånn, men i dette tilfellet har jeg greid å fange opp at EirikJ og gordini skal ha hver sin t-skjorte, og det ser ut som vi skal greie å få det med på samme leveransen. Så da blir det orden på sakene:)

Til alle dere andre - vi har som tidligere nevnt noe på lager i litt forskjellige størrelser, litt hettegensere og mest t-skjorter, men vil ta en oppsamling når vi er tilbake fra Salbris for de som bestilt i mellomtiden.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

brochmann

Hei Thomas og Forum  ;D ;D ;D
Hvor i all verden henter du alle "statistene" på bildene dine fra? Byrå? ;). Flotte bilder!
mhv inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.