Er det noen som vet hvor min "Helge" er?

Startet av Bamboo, onsdag 13 sep 2006 @ 17:02:14

« forrige - neste »

Bamboo

Hei!
Jeg er ny her, var medlem av klubben da jeg bodde i Norge og hadde min kjaere rode Special kalt Helge. Flyttet til London i -98, og Helge ble solgt i 2000 / 2001. Han har et PN registeringsnummer, og hadde en stripe etter en nokkel over doren foran paa forersiden. Han var ogsaa i alldeles forteffelig stand, det var 0 rust da jeg solgte ham. Er det noen som vet hvor han er blitt av? Han har ogsaa den typen tak som hektes av fra utsiden, ikke klips paa innsiden.

Det er kanskje litt patetisk aa lete etter nytt om en bil, men jeg er sikker paa at dere forstaar, jeg var saa glad i ham!
Er naa stolt medlem av 2CV GB, og enda stoltere eier av en flott, hoyre-kjort gronn Bamboo fra 1988.

Haaper aa hoere fra en eller annen ang. Helge!

Anette

Jacob

#1
Hei Anette, "Bamboo girl"  ;)
Velkommen tilbake i gjengen! 
Det er en antagelig opprinnelig rød Special '84-modell, reg.nr PN66712, til salgs på www.finn.no under Citroën - "Andre" (ikke under 2CV-til salgs-rubrikken).  Kan det være din Helge, montro?
Denne har gått som firma/promotionbil for Remax Eiendomsmegling på Nordstrand her i Oslo 2-3 års tid - den var bl.a. omtalt med bilde i Aftenposten rundt 17.mai ifjor (?), da noen festlige representanter for årets russekull hadde moret seg med å tippe bilen over på sida >:(...

Jacob
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Bamboo

Hei Jacob,

Takk for info. Jeg har naa fortvilet lett igjennom gamle fotoalbum for aa finner registreringsnummeret til Helge, men finner ikke noe. Det hoeres ut som om dette er min lille bil, ja. Dessverre. Mener aa huske at han var en -84 modell, og det kan kanskje stemme med type tak-feste? Og hvor mange PN reg biler finner man i Oslo? Det gjor meg saa sinna aa hoere om russe-drittunger som morer seg med aa odelegge andres eiendom. Stakars Helge opplevde aa faa taket sitt oppskaaret da vi bodde paa Bislett. En snill 2CV mann paa Ski ordnet et nytt et for meg, og satte det til og med paa. Skulle onske man kunne intervjue 2cv kjopere, saa man vet at bilen kommer til et godt hjem. Min Helge hadde staatt lagret i 3 aar da heg kjoper ham, og stod i ytterligere 3 etter at jeg flyttet for han ble solgt. Saa km standen var lav, og rust ikke-eksisterende. Det er til aa graate av!!!!

Har til dags dato ikke opplevd noe som helst form for vandalisme paa min kjaere "Boo" her. Kryss i taket.

Haaper Helge finner et godt, nytt hjem, hos snille mennersker som vet aa sette pris paa en snill, liten 2cv.

Hilsen Anette :)