Noen som kan være interessert i AK?

Startet av ujoh, onsdag 30 mai 2012 @ 19:48:15

« forrige - neste »

ujoh

Hei
Jeg har rester av en AK fra tidlig 70-tall som ble brukt som delebil for noen år siden i forbindelse med restaurering av en annen AK. Det ble ikke brukt så mange deler slik at det er ca 80-90% igjen av bilen. Dette skjede for ca 15 år siden og den har stått tørt lagret i disse årene og jeg tror det kanskje kan være mulig å benytte en god del av bilen fortsatt.
Du som er interessert kan få hele stasen og mitt resteleger av deler mot henting.
Alt står i en garasje i Overhalla (Øst for Namsos) som skal ryddes.
Jeg er nettopp ferdig med restaureringen av en 84-modell 2CV6 og vil rydde opp i lageret.
Kontakt: ujohnsen@online.no, eller mobil 9596 5012.

henrysyrdahl sør

damm it.  kunne du ikke har hatt lager dit litt nærmere grimstad........! :'(

Jan Ove Rønning

#2
Overhalla er jo ikke så langt unna... Endelig en fordel ved å bo i Trøndelag. :-)
Blir "road-trip" med henger neste lørdag.  :D
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

citro1cx

Sitat fra: Jan Ove Rønning på torsdag 31 mai 2012 @ 09:56:44
Overhalla er jo ikke så langt unna... Endelig en fordel ved å bo i Trøndelag. :-)
Blir "road-trip" med henger neste lørdag.  :D

enda nærmere meg da  ;D hadde vært interessant å sett denne...
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

ujoh

 :)Det var rask respons!
Det er da ikke så langt opp til Overhalla fra Grimstad...
Jeg kjørte min gamle 2CV på bilhenger ned  til Åsgårdsstrand for restaurering i fjor vår - gikk fint det.
Flott tur opp igjen med 2CV på veien igjen etter 15 år siden sist. Hadde bare to stopp fordi den ikke ville starte igjen når den var varm. Skiftet coil så nå er problemet løst.
Fint at noen kan være interessert i resten av AKen. Jeg har selv hatt tre AKer opp gjennom tiden og min aller første Citroen var en flunkende ny 2AK kjøpt i 1970.
Jeg har tatt bilder av AK-restene, men har problemer med å få lagt ut disse. Noen tips?

citro1cx

Å legge ut bilder kan gjøres på 2 måter:

Den enkleste måten: trykk på reply knappen som om du skal svare på et innlegg. trykk deretter på på "+Attachments and other options" under det feltet der du vanlivis skriver innlegget. trykk på "velg fil" knappen. Velg bilde fra din PC. Bildet vil bli lastet opp og legges automatisk på serverenen til dette forumet. Enkel grei måte, og bildene vil ligge i inlegget ditt for alltid.

Den andre måten å gjøre det på, forutsetter at du har bildene dine lagt ut på nettet , eller på en annen server. Picasa er en slik server. Du må da trykke på den knappen med et bilde på (under knappen med B på) som er over det feltet du skriver innlegg. Nettadressen til bildet må da limes inn mellom de to parantesene som kommer opp i skrivefeltet.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

daghaneberg


Jan Ove Rønning

1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

henrysyrdahl sør

#8
test

ville bare teste det som skal til til å sette inn bilde....(  kone og meg hadde en overnatt tur i AK'n )