Hovedmeny

Bærearmer

Startet av Pål B, søndag 02 mar 2008 @ 15:44:48

« forrige - neste »

jwh

#30
Huff da - dette var ikke rare oppmuntringen for oss i provinsen.  For uansett om vi screw or get screwed - så er det mest separately.

Inge sier det er trasig det - pls. ikke minn meg på det.  Har lang fartstid fra Oslo og merker daglig at together er byttet ut med separately.  Og når også 2CV entusiasten i Bergen er ganske alene - så er det mye separately rundt i det ganske 2CV-land.   

Inge er vel den heldige her - som bor nærmest honningkrukka.  Det er godt provinsen har noen kvaliteter den å, eller lever jeg i total fornektelse  ???
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

EirikJ

Neida....du lever ikke i fornektelse. Jeg da? Jeg bor 150 mil unna Tigerstaden, der "allt" skjer. Helt greit for meg. Fordelen er at jeg får flere mil bak rattet når jeg skal være med på noe ;D
Citroënnlig hilsen Eirik

jwh

#32
ja, da blir det vel å leve etter mottoet:  målet er å være underveis ...., og en del hevder jo at det er det det hele handler om - i en litt større sammenheng.

Etter 25 år opp/ned karl johans gt. så fant jeg ut at utkansstrøka var bedre.  Angrer jo ikke - men det er annerledes .., og det var jo hele meninga.  Jeg har 25mil til origo, sutrer tidvis over det - så 150mil er for de som er tøffere enn meg...., og det setter jo nevnte sutring i perspektiv.  Jeg trengte trolig den.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

EirikJ

Ja, hadde det bare vært et spørsmål om "baller" så hadde det ikke vært noe problem. Dessverre er det en kapitalfaktor innvolvert. Den får meg ofte til å ønske meg lenger sørover. Tenk å kunne dra på ukestur til Frankrike/Nederland/Tyskland!!!!!!!  ::)

(Nå spammer jeg denne tråden noe forferdelig, kanskje vi lar denne tråden hvile nå)
Citroënnlig hilsen Eirik

jwh

#34
Bærearmene har trolig fått sitt ja, og er gjerne med på signere lenken med litt småprat.

Adresse her sør gir t.o.m muligheter for å turnere nevnte land på en oval-weekend.  Kjørte for mange år siden på bilferie til Innsbruck, vi dro torsdag ettermiddag fra Oslo og var hjemme igjen på søndag.  Naboene klødde seg i hodet søndagskvelden - og mente vi tullet.  Men middagen i Zell-am-see kunne vi fortelle detaljert om.  Dyr blei den riktignok.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

brochmann

Hei ErikJ (og andre jeg heller ikke kjenner personlig)
"bær armen over med meg", (om det nå skulle være slik at bærearmenes tid er over).

Jeg bor ikke stort eller flott, men om "aaaaalllllleeee onga" er på tur, så er det plass for overnatt for 2CV-venner. Noe avklaring i forkant vil myke opp ankomsten, mao; mulig til "ågerpris"? (neppe).
inge'n (regning i dag heller)
P.S. siden sønnen sitter ute på "ramma" når han måtte, så vet dere hva som ventes. D.S. (Forkortingen er IKKE et Citroën-navn).inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.