Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

brochmann

Hei.
Nå er vi på veien, igjen. "Rally Bærum" er i gang.
Inge'n (tegn til sure miner)
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Max Wiggo

Burgunder/sort Charleston ute på vift på Jessheim i dag, og spådommen er at den dukker opp på Årvoll i kveld   ;)

...hmm, var visst Redacteurens egen bil det der ja...  ;D

Kommer det mange våryre andunger på møte i kveld?
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

brochmann

Hei.
Jess, Dolly kommer.
inge'n (tvil om det)
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Max Wiggo

Gul 2CV "spottet" på TV3 nuh! Selvsagt James Bond: For your eyes only!
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

brochmann

Hei.
Fem (5) voksne menn er "spottet" rundt SPOT ved 15-1600-tiden på Bekkestua i dag. Alvorlige, interesserte og dedikerte.
inge'n komentar
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

citro1cx

Årets første 2cv spottet i Trondheim tidligere denne uke :D. Grønn/hvit dolly på moholt Rema 1000. M.a.o. er 2cv et skjelden syn her mellom oktober og april.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

PerI

Møtte en 2cv med gule lys på veien mellom Sem og Andebu i går. Kjørte selv med gule lys på årets første GS-tur. Mulig den hadde utenlandske skilter, men oppfattet det ikke helt da det var i en sving jeg møtte den.

Gult er kult :D

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

Tydelig at folk tar ut grombilene om dagen. En rød AK sett på Blindern i dag. Den har kjørt forbi her 2 ganger :)
Har også sett en rød 2cv i samme område for et par dager siden.

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Alx

Noen her som kjenner den sorte som står i Toftes gate like ved trikkestoppested Biermannsgate på Ringnes/Torshov i Oslo?
Den har stått der i hele vinter og ser ut som at den er i daglig drift...
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Morten

Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Thomas

2 stk nylakkerte bakskjermer er sett på Sandaker, de forventes montert i løpet av helgen ;D
Det blir godt å bli kvitt de gamle, de er å betrakte som "matjord"
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

brochmann

Hei Thomas.
Det står jo (om)skrevet: " Av jord (les jernmalm) er den kommet, til rust skal den bli".
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Otto

2CV presentert i programmet Kardang på TV Innlandet  (reprise i dag). Rød RF-reg 84-mod Special med blomsterkasse ;D og takrenne ??? over bakvinduet. Ellers fin PR for bilen. http://www.oa.no/tv_innlandet/web-tv/ (jeg har ikke testet denne linken pga at jeg bruker Mac)
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

PerI

Jeg møtte Ø.Eikelia i sin 2cv som holdt bra følge med noen amerikanske flak på rv 404 ovenfor Skiftenes mens jeg var på vei mot Oslo med min 2cv i går.

Godt å møte en 2cv på mine gamle trakter :)

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

jwh

#59
Hei Per,

Etter at Øyvind Eikelia hadde møtt deg bar det videre til Fevik - der jeg hadde garasjemøte for Grimstad Motorveteraner. Skikkelig boost å ha BSA, Riley, BMW 321 og gammel 2CV med mer i oppkjørselen.  F*** så flott det er med gammelbil.  For unga i feltet er det akkurat som gotteri i gottebutikken.  Vi voksne er ikke det spor bedre.....

Øyvind fortalte at han hadde truffet en rød 2CV på Skiftenes - men han kjente ikke igjen fyren.  En i følget mente at det måtte være meg - men det var Øyvind sikker på at det ikke var.  Verden er liten du og det er en utrolig flott 1969 modell Mr. Eikelia har - lucky him.

jan willy
Mvh, Jan Willy
1953 2CV