Hovedmeny

Vinterdekk?

Startet av Alx, fredag 22 jun 2007 @ 09:25:40

« forrige - neste »

Alx

Noen som trenger vinterdekk?
jeg fant en annonse med 6 vinterdekk på felg på finn.
Se Finnkode 10412197.
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

citro1cx

man kan jo kjøpe seg 4 splitter nye til den prisen :-\
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

EirikJ

Får man kjøpt nye piggdekk til 2CV?
Citroënnlig hilsen Eirik

jwh

Nye vinterdekk til 2000  ??

Spm. til Roger:   Hvor får du kjøpt dekk til den prisen ? 

En annen sak er at nevnte vinterdekk sikkert er rimelig ubrukelige pga. alder.   Har fire vinterdekk liggende som jeg gladelig selger for 1500,-

jan willy
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

dg

Til EirikJ

Nye Michelin M+S i 135R15 koster ca 100 eur - klargjort for pigging, pigging må ordnes på nærmeste verksted e.l. AB BriBos i Eskiltuna er nærmeste importør og har alltid ferske sommerdekk i 125r15 men om vinterdekkene er lagerført vet jeg ikke. Regner med at han kommer forbi Borlänge, så du kan jo sende en prisforespørsel.  www.bribos.com 

Ellers har der Fransoze og andre nett-handlere også disse, men da kommer det jo på litt frakt.


dg

citro1cx

Michelin vinterdekk med eller uten pigg er usannsynlig dyre ja, men de 15/135 vinterdekkene jeg kjøpte for en del år siden ga jeg rundt 2000 for, og da snakker jeg selvfølgelig om piggfritt (vi har piggdekkavgift i Trondheim). Husker ikke helt hvilket merke, synes å huske det var continental eller noe. De ble kjøpt hos en lokal dekkforhandler i Trondheim. Siden dette har det ikke vært aktuellt å bruke den lille franske madamosellen på vinters tid.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

EirikJ

135R15....er ikke det brukt på de derre "Think"-bilene eller? I såfall burde det vel være mulig å finne moderne piggfrie dekk ja!
Citroënnlig hilsen Eirik

jwh

Prøv en Smart forhandler, mener at fordekkene til disse bilene er 135x15.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

EirikJ

Ja selvsagt....det var "Smart" jeg tenkte på.....bryr meg ikke så mye om slike moderne(nyere enn -90) biler ;D
Citroënnlig hilsen Eirik