Var både hos Weberg og Karosserimakeren i formiddag. Hyggelige og flinke folk. Weberg var imidlertid litt i tvil, så jeg endte med å legge igjen panseret hos Karosserimakeren. Han hadde hatt en 2cv Charleston selv og syntes nok både Sahara og Barbotprosjektet mitt var spennende; ha sa egentlig at han syntes at alle prosjekter er spennende. Snakker om diplomatisk tilnærming! Han skal lage både bakskjermene, samt skaff louvres til bakskjermene, så da har jeg satt bort ganske mye.
Holder på med å strippe understellet og fjæringssylinderene for olje, møkk og rust, og sprayer med Brunox, og så blir det maling i flere lag. Mye jobb, men som pensjonist har jeg et hav av tid, og garasje/verksted på gårdsplassen. I morgen skal jeg starte å sveise på karosseriet, og så går det slag i slag
Alle deler blir demontert og renset, kontrollert,-evt fornyet og grunnet og malt etter behov. Det er snodig; jeg hater å rydde inne i huset og hater å vaske og holde ordnen, men straks jeg kommer ut i garasjen er jeg ganske opptatt av detaljer. Men; verktøyet flyter, og jeg bruker 1/2parten av tida på å lete. Men skitt la gå