Hei! Da er jeg blitt en overlykkelig eier av en citroen 2cv6, 1986! Kan vel karaktiseres som et låvefunn??!!!!bilen har stått lagret tørt i en garasje i 12 år! Alt ser ut til å fungere som lys motor, etc, har til og med kjørt med den😀. MEN, noen bekymringer dukker opp, som jeg håper dere her på formuet kan hjelpe meg med. Jeg har lest om at 80 modellene kan ha en ramme som ruster lett, symptomer på det er treg styring? Siden jeg aldri har eiet en 2cv så er det vanskelig for meg å vite når den er tung på styret. Når bilen er i bevegelse så er den ikke superlett på rattet, men den er heller ikke så tung at skuldrene hopper ut av ledd, fult svingbar, hva mener dere? Kan den være litt tung på rattet siden den har stått i 12 år?Når jeg ser over ramma underfra så er det ingen tegn på rust, virker tectylert. Skrujernet går ikke gjennom noen steder men det er fast metall hele veien under! Når jeg løfter på matter inne i cupeen, så er det "nye"plater der så der er det gjort en jobb, men fint utført. Bør jeg være bekymret? Det virker ikke som bremsene henger på, hva er lurt å gjøre der? Er det andre ting jeg bør tenke på? Ps bilder kommer og takker for muøige svar!