Norges fineste 2CV!!!!

Startet av 2cvarve, tirsdag 07 apr 2009 @ 12:59:10

« forrige - neste »

citro1cx

Husker godt denne bilen både før og etter Arve solgte den :). Spottet den i daglig bruk til langt opp på 2000 tallet. Husker jeg så den en del på vinters tid i Trondheim sentrum på den tiden saltinga var som værst :(, derav opprustet ramme vil jeg tro. De siste gangene jeg så den var den parkert forran Trønsdal farvehandel i Jonsvannsveien. Den hadde da mistet det meste av sin fordums prakt.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

2cvarve

Hvis du mener Trondheim er nordvestlandet så ja.

jwh

Sitat fra: 2cvarve på fredag 10 apr 2009 @ 12:37:44
Hvis du mener Trondheim er nordvestlandet så ja.

Da var det nok en annen.......
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

2cvarve

Riktig det Roger at den sto en periode utenfor Trønsdal Fargehandel. Håper du får nytte av de delene du fikk av meg før påske. Helt utrolig hva du fikk inn i stasjonsvogna og takboksen.

citro1cx

Sitat fra: 2cvarve på fredag 10 apr 2009 @ 19:04:29
Riktig det Roger at den sto en periode utenfor Trønsdal Fargehandel. Håper du får nytte av de delene du fikk av meg før påske. Helt utrolig hva du fikk inn i stasjonsvogna og takboksen.
En del av delene kommer nok til nytte i sommer :D

her er noen bilder fra tiden etter du solgte bilen, tror det var i august 1995 disse bildene ble tatt. Vi tro du kjenner den blå på det nederste bildet ;):
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

jwh

#20
Var å kikket på VE82827 her om dagen - sammen med eier. Den står som opplyst tidligere i lenken lagret i Grimstad. Du drar sikkert kjensel på bakluken. Det er fortsatt en pen bil, men noe utvendig lakkrust er kommet og rammen er meget dårlig, men ikke knekt. Eier har kjøpt inn deler og psyker seg opp for rammeskift mm.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV