220809 lødingen

Startet av ståle h, lørdag 29 aug 2009 @ 16:26:34

« forrige - neste »

ståle h

hei erik j, treftes i lødingen lørdag den 2208 var på tur til 90 års dag i harstad, planlegger frankrige med dolly i 2011, ståle h

EirikJ

Hei Ståle, flott at du fant veien hit til Forum!

Takk for sist. Du vil nok se at dette er et sted du kan få pratet litt 2CV når du føler at likesinnede er langt unna geografisk sett.
Til andre lesere av forum som ikke skjønner noe av dette innlegget, kan jeg fortelle at Ståle er en 2CV'ist som er litt "alene" i nord med sin lidenskap. Men under festmiddagen i Lødingen under treffet NordNorsken så traff han tilfeldigvis meg og resten av Citroën-gjenget, og historier ble utvekslet i selskap med god drikke. Og som den forum-ambassadøren jeg er, så fikk jeg notert ned på en lapp med hvor han kunne finne oss på forum.

Men Ståle, du vet at hvis du skal på verdenstreff, så er det en mulighet for at bilen kommer til å få regn på seg.... ;)
Citroënnlig hilsen Eirik

brochmann

Hei Forum og Ståle
Hvis regn i Salbris, kan du få "leie garasje" i teltet mitt mens vi er der  ;D.
mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.