Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

PerI

Huff og huff, stakkars bil og eier..

Kom over denne fine kombinasjon av rød bil/garasje med sort tak her i Grimstad. Spørsmålet er vel om eier bør få tips om å male over vinduskarmene med AC 140 neste gang det er tid for maling for å få enda bedre match  ;D
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

citro1cx

Trist 2cv brukt som illustrasjon i adresseavisen  :(
http://www.adressa.no/bil/article626504.snd

mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

dingus

1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen

Alx

På tide med et nytt innlegg her, det har gått mer enn 120 dager siden sist får jeg advarsel om...

Fra dagens Moss Avis i anledning 50-årsjubileum for Galleri F15.
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

PerI

Ikke mye 2cver og spotte enda, men nå kommer jo finværet her sydpå endelig. Og i morgen er det treff i Froland som i fjor samlet over 600 biler av ymse slag, det er jo håp om å få se noen der..

En blå 67-modell ble spottet på programmet Garasjen på TV for et par dager siden. Jfr kjøretøyregisteret hører den til i Hamar-distriktet.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

eilert

Sitat fra: PerI på onsdag 04 mai 2016 @ 11:03:55
En blå 67-modell ble spottet på programmet Garasjen på TV for et par dager siden. Jfr kjøretøyregisteret hører den til i Hamar-distriktet.

Den er også kjent som Snella  ;D Jeg spratt frem med mobilkamera når jeg tilfeldig vis skiftet kanal og fikk se henne, takke seg til pause funksjon! Det var også en meget pen gul C6 1929 med i program gangen før, så da heller ikke hele programmet så vet ikke om det ble sagt noe om den, ikke var jeg fremme med kamera heller...

Så ser jeg frem til å spotte nye og gammel venner i kveld for alle oss som kan komme seg til Oslo! Alle andre oppfordres til å lage en egen tråd med f.eks. "is og kaffe tur" nå iløpet av de neste dagene - er jo både mye fridager å ta av og svært gode meldinger for store deler av landet!

Ut på tur og spott hverandre!  ;D
-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

perho87


eilert

Mine damer! Og dere andre; se, se, se... Jeg var vel nærmest i villredelse da jeg observerte noe mistenkelig forran meg i går kveld ved 22-tiden midt i Oslo by, med litt hastverk fikk jeg fomlet frem telefonen, klampen i bånd for å "ta" den igjen. Og jagu kan vi ikke ane tydlige konjunkturer av at en noe uvanlig doning å se på en tilhenger. Om jeg husker riktig tror jeg sannelig den var svensk registrert, men ikke hengeren...

Så forfjamset var jeg at jeg glemte hele episoden - før nå pluselig, da kom jeg på, var det ikke noe underlig jeg så i går, jo!!  :o

God helg til dere også ja!  ;)
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

dingus

For de som er fotballinteressert er det gode tider nå som EM ruller på skjermen.

Fotballhumorprogrammet FC EM krydrer studioet sitt med franske effekter:
http://www.tv2.no/v/1049463/
1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen

Per

Drap på Evanger (Voss) med 2cv i bildet....
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Kvinne-drept-pa-Evanger-3615338.html#&gid=1&pid=2


Er det Politiet som kjører standsmessig, eller hva kan det være?

André

Ser ut som det er eieren dessverre ....trist
mvh André....kjører 2CV i Bergen

PerI

Kom forbi denne i dag, imponerende hva denne har vært med på hvis også bilen har vært alle steder det er klistremerke fra. Det var en bilklubb fra Grenland som var på tur, og denne var eneste 2cv i følget. Men det var en del andre veteranbiler der.

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

EirikJ

Bardufoss til og med. Kanskje bilen har holdt til der en gang.
Og etter håndtaket på bakluka å dømme, så fungerer deler til hus, like fint som deler til 2CV.
Citroënnlig hilsen Eirik

citro1cx

Fra et butikkvindu i Trondheim😄
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

PerI

Det burde jo egentlig vært opplagt, men det er nå likevel en stund siden sist jeg så en 2cv på www.citroen.no :D
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III