2CV > 2CV selges

Frankrikes Finn

(1/4) > >>

Otto:
Fikk dette fra en entusiast. Se litt på prisene der.

Dette er link til Frankrikes Finn.

www.leboncoin.fr

1)     Trykk på et av feltene i kartet
2)     Fyll inn 2CV i søkefeltet lengst til venstre.
3)     Feltet ?Toutes categories? skroller du ned til ?Voitures?.
4)     Feltet ?Centre? skroller du ned til ?Tout la France?.

EirikJ:
Ja har fulgt med der i noen år nå ;)
Det er fælt hva man utsetter seg selv for.....fristelser på løpende bånd.....

Tips: Gå inn på denne siden : http://translate.google.com og kopier www.leboncoin.fr inn i feltet for oversettelse.
Så velger du fra "Fransk" til "Engelsk" så kan du surfe rundt på den franske siden, men vips, den er på engelsk!! Dårlig engelsk, men dog...

Man kan også velge "Norsk" i stedet for "Engelsk", men jeg har erfart at den norske oversettelsen kan bli endel dårligere enn den engelske, så den kan være litt vanskeligere å forstå enn den engelske. Hvis man ikke er fortrolig med Engelsk, bruk selvsagt den Norske.

Men OBS! Behovet for garasjeplass kan fort øke ved hyppige besøk på Leboncoin.fr.... ::)

Otto:
Takk for tips! :) (når eg har lært å sveise skal jeg lære meg fransk ;))

Olav:
Leboncoin.fr eies forøvrig av norske Schibsted.
Nesten grunn god nok til å ha et norsk flagg til en norsk oversettelse av sidene kanskje? :)

jwh:
Når det gjelder FINN.NO sine brødre rundt i Europa er det mer å skrive. 
Alle her kjenner www.blocket.se i Sverige, men Italia har også sin variant som heter www.subito.it. Den svenske/franske og italienske siden er identisk.  Andre land har også sine "finn.no", men de jeg har funnet (spurte kundeservice på finn.no) har dårlig med annonser.

Siden jeg også synes Vespa er gøy, så sjekk følgende på www.subito.it: Søk på Vespa Rally. Det er friske priser der nede i støvellandet. Å importere er utelukket fordi en fin scooter nærmer seg 80-100.000kr på skilt i Norge. En fin italiensk 2CV koster fra 4-8000 Euro. Blir fort penger av det også..., så importgreia fra Syd-Europa er vel nesten ikke noe å tenke på for oss her oppe, enten det gjelder 2CV eller Vespa.

Det er sikkert andre ting som fortsatt lønner seg å importere.  Noen med ideer ?

jw

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning