Hovedmeny

Takgrind

Startet av KjetilMN, søndag 18 jul 2021 @ 21:13:48

« forrige - neste »

KjetilMN

dingus: Takk for tipset vedr. PR. Det er kjekt å vite. Jeg må tygge litt på dette og se om fornuften gir etter før trangen til å ha ... :) Og tusen takk for tilbudet! Jeg sier ifra om det skulle bli aktuelt.

Otto: Stemmer det. Thule 951200 - festet i takrenna - ref. linken under med bilder etc. Dersom man ser bort ifra et estetiske, så er nok det bra. Og man får en Takgrind fra Thule på toppen for 2-3000,-
https://citroenclassic.org.au/wordpress/wp-content/uploads/2021/08/2CV-Roof-Rack-Revision-3.pdf

PerI: Det er noe med det.. Nå ser det vel rart ut uansett med et panser på taket, men jeg er enig. Men godt å vite at det er greit å a et sånt vindfang på taket uten for store problemer.

Tanken er noe ala bildet under, med awing, litt lett lagring på taket + sovemuligheter innvendig, for en lengre tur. Safarifanger, ekstralys.. Men om ikke estetiske/gamle løsningen ordner seg, så blir det nok Thule - som har god kvalitet og antagelig holder bedre under "røffe" forhold. Fornuften sier at jeg bør "kjipe" inn litt, da det kommer nok til å gå nok penger på bilen uansett - med ny ramme, forsterkninger, dekk osv osv osv de nærmeste årene :)



'85 2CV6 Special Rød. (Dr.Jekyl & Mr.Hyde).

Otto

Hvis man lakkerer Thule stativet i bilens farge, så blir det litt bedre.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

KjetilMN

Sitat fra: Otto på fredag 28 jan 2022 @ 14:12:49
Hvis man lakkerer Thule stativet i bilens farge, så blir det litt bedre.

Ja, sant det. Skal ta med det videre.
'85 2CV6 Special Rød. (Dr.Jekyl & Mr.Hyde).