Hovedmeny

Pinsetreff

Startet av Poirot, søndag 30 jan 2011 @ 16:36:49

« forrige - neste »

henrysyrdahl sør

litt info,
fikk snakket med grimstad bil ( citroen) ... før jeg sitter her og lese om c-zero )og de er med oss med litt hjelp og reklamer stuff. de var villig til å stiller ut en bil på søndag,( kanalplassen i arendal) . de kunne ikke være med selv,men jeg fikk låne en DS 3 . denne helg. jeg synset at den var fin og sa ja takk.
ser ikke noe galt i det .så ...vi få blir lett mer kjent med denne også..

ps. jeg har planer om en annen citroen som ikke mange har sett her i norge...er dere spent ?

Xander

Hejsa alle  :)

Jeg vil gerne informere alle jer Nordmænd om at vi kommer i alt 4 personer med tilknytning til Dansk 2cv center til grensetreffet i Pinsen.

Vi fylder en STOR Citroën Jumper op med reservedele og yderligere kommer vi i en 2cv også.

Så hvis der er ting i gerne vil spare fragt på og som i tænker på at skulle købe, f.eks store ting som bundrammer, forskærme osv osv, så ring venligst på tlf 0045 23 34 01 05 til Torben og få en pris og eventuelt bestil disse dele (Ingen købstvang). Så tager vi dem med til Norge.

Derudover vil jeg ligge et par links.
Vi er lige kommet på facebook, og her vil vi ofte komme med nyheder og tilbud, som dermed kommer direkte til jeres facebook-profil. Linket er: http://www.facebook.com/pages/Dansk-2cv-center/115497098534590

Vores hjemmeside har følgende link: www.2cvcenter.dk

Vi glæder os meget til at se jer allesammen og være med til et hyggeligt træf.

Med venlig hilsen Alexander / Dansk 2cv center  :)

jwh

#47
Treffprogrammet sier pt. intet om bespisning på søndagen. 
Til de som måtte uroes lett av slikt kan jeg informere om at Hovestua har søndagsbuffet fra kl. 12-18. Jeg duger dårlig uten skikkelig føde, og kan anbefale stedet, da vi er der iblant.

Hovestua ligger inne på Hove leirområde, noen små minutters kjøring fra treffplassen.
Se:  http://www.arendal-catering.no/

EDIT:    Fikk vite idag 10 juni at Hovestua er stengt for sesongen, og dermed lukket søndag 12 juni.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

henrysyrdahl sør

Sitat fra: EivorMarie på torsdag 31 mar 2011 @ 17:34:09
Hei Henry. jeg skriver når for noen Danske venner. di er veldig nysgjerrige på om det blir noen rabatt på ferje fra Danmark til Norge. Har du hørt noe om dette? Mvh Eivor

hei,
min datter var i danmark i helge og fikk tak i 2 stk  t/r samme dag ticket som kun kan brukes fra kristiansand til dk. (før 30 juni)
det er bonus pris på 2+bilen(turkode 1022,kampanjekode 595AF)fra kr. 199, 4+ bilen(turkode 1042, kampanjekode 939AF) fra 299.
er det noen danske som ikke har bestilt return enda kan de få disse.det skal bestiles over internett, og med kampanjekoden.
eller er det noen andre som skal til danmark på en dagstur ?

Olav

Jeg meldte meg på treffet på 2cv.no, men har ikke fått noen bekreftelse.
Får man ikke det kanskje?
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

Thomas

Sitat fra: Olav på tirsdag 31 mai 2011 @ 17:37:06
Jeg meldte meg på treffet på 2cv.no, men har ikke fått noen bekreftelse.
Får man ikke det kanskje?

Vi lurer også på dette, har purret flere ganger, men får ikke svar...litt greit å vite om vi har hytte eller ikke...
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Morten

Hei Olav, det er mottatt. (Systemet fungerer flott, operatøren er det verre med..) :-/ Vi sees!
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Morten

...og alt er i orden for Andersen også. :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Thomas

Sitat fra: Morten på tirsdag 31 mai 2011 @ 18:55:20
...og alt er i orden for Andersen også. :)

HURRAAAAAA, da sees vi, har med hele Andeflokken
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Olav

Flott.. takk!

Operatøren er tilgitt og Tutten gleder seg  :)
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

henrysyrdahl sør

litt mer info til evt. danske besøk......

jeg har 2 stk tax-freebilletter som er fint for de som skal tilbake til danmark for litt mindre pris.
dvs. billetter er i utgangs punkt en T/R fra krisiansand - hirtshals,  prisen for  å bruker disse er  fra 199kr for 2 i bilen (T/R)
men,har dere alt kommet til norge ( kjøpe kun en veis til norge) kan dere bruke disse for returen. 
det må bestilles på nettet, og kortet leveres på terminalen i krs.
alt i alt koster det vel omtrent 199 kr å tar turen hjem igjen til danmark.
de er holdbart til 30-06-11.
hvis dette er av interesse til noen, ring meg (+47) 90197228 , eller mail til henry2cv@gmail.com.

Jan Ove Rønning

Ble visst påmeldt jeg også gitt. :D
Treff to helger på rad er ikke dårlig. Ser frem til helga.
Satser på å få testet ut camp-leten også.
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

André

Bilen er pakket og klar...med nye tromler og olje og stifter...vi gleder oss  ;D ;D ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

henrysyrdahl sør

pinsetreff....
      da er snart alt på plass her nede på tromøya,
idag har jeg fått hjelp av "han du vet"  :angel: til å vaske ned hele område ,det skal stråle som en sol nå "Han" er ferdig. siden det er pinse snart skal Han avslutter nedvasking ca. 15:00.( det blir fort overtid , )
   det kan godt hende at han vaske oss dere ikveld og imorgen, men hos oss er han ferdig og kommer ikke tilbake før vi er ferdig med treffet.

derfor.... selv om det er våt ute hos dere, kom til arendal, og kos deg sammen med oss ... husk solkrem !
  henry ;D

Poirot

Men er du HELT sikker paa at Han :angel: ikke ogsaa finner grunn til aa gi oss alle en skikkelig "nedvasking" i helga?  JEG trenger utvilsomt en ekstra dusj - etter at varmtvannet forsvant her i huset... ::)
Bedre med 2CV enn bare èn!